شمانیوز
شما نیوز

آمار متقاضیان نهایی مسکن ویژه؛ 45 نفر!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران گفت: از زمان آغاز ثبت‌نام مسکن ویژه تهران تا عصر روز دوشنبه هفته جاری 45 نفر از افرادی که افتتاح حساب کرده بودند فرآیند ثبت‌نام را به طور کامل انجام داده‌اند.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به نقل از فارس، تقی رضایی افزود: از 25 شهریور ماه سال جاری مراحل افتتاح حساب مسکن ویژه تهران در شعب مختلف بانک مسکن انجام شد که تا کنون یعنی تا عصر روز دوشنبه هفته جاری 1875 نفر با واریز کردن 20 میلیون تومان عملیات افتتاح حساب را انجام دادند.

وی افزود: از این 1875 نفر نیز تا عصر روز دوشنبه هفته جاری 45 نفر از این متقاضیان فرآیند کامل ثبت‌نام را با ارسال تمام مدارک انجام داده‌اند.

رضایی گفت: زمین های مختلفی در سطح شهر تهران شناسایی شده است که به محض اینکه به مرحله فونداسیون برسد اطلاع‌رسانی در خصوص آن انجام خواهد شد.

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان تهران پیش از این گفته بود: مهلت افتتاح حساب مسکن ویژه تهران تا پایان هفته جاری (ششم مهر ماه) تمدید شد.

در حالی ظرفیت ثبت نام مرحله اول مسکن ویژه تهران در تهرانسر 4500 واحد اعلام شده است که به نظر می رسد ثبت نام 1875 نفری در 10 روز گذشته در استانی که بیش از 12 میلیون نفر جمعیت دارد، از عدم استقبال مردم از این طرح خبر می دهد و مسئولان وزارت راه و شهرسازی باید ضمن آسیب شناسی این طرح، درباره دلایل عدم استقبال از این طرح مسکنی دولت توضیح بدهند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied