شمانیوز
شما نیوز

خسارت 140 میلیون دلاری صهیونیست‌ها از اشتباه در کشف میدان گازی!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): اشتباه صهیونیست‌ها در اکتشاف میدان گازی خالی، علاوه بر ضرر 140 میلیون دلاری، یکی از منابع ادعایی گازی آنها را نیز بر باد داد.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،به نقل از الانتقاد، در عملیات اکتشافی اخیر رژیم صهیونیستی که در میدان گازی موسوم به سارة در 70 کیلومتری شهر الخضیره در سرزمین های اشغالی انجام شده است، مشخص شد که این میدان که اسرائیل آن را اکتشاف کرده بود، خالی از منابع نفتی و گازی است.

این موضوع علاوه بر اینکه شکستی دیگر برای رژیم صهیونیستی در تامین منابع انرژی به شمار می رود، خسارت های هنگفتی نیز به شرکت های کاوشگر منابع نفتی و گازی و اقتصاد اسرائیل وارد کرده است، این در حالی است که رژیم صهیونیستی به دنبال حفر چاهی در نزدیکی همین میدان موهوم بود که میرا نام دارد و بر اساس ارزیابی ها این میدان نیز خالی از منابع انرژی است.

به این ترتیب رژیم صهیونیستی در این روند بیش از 140 میلیون دلار خسارت دید که 80 میلون دلار متعلق به چاه میرا و بقیه متعلق به میدان نفتی سارة است.

روزنامه الکترونیکی گلوبوس این موضوع را شکستی جدید برای اسرائیل دانست که تحمل آن برای شرکت های کاوشگر گاز و نفت و اقتصاد اسرائیل سخت است. با اعلام این خبر سهام شرکت های مذکور در بورس اسرائیل با افت شدید مواجه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied