شمانیوز
شما نیوز

چهار مرکز خرید پر طرفدار در دبی

برخی از مراکز خرید دبی شهرت جهانی دارند و تاثیر زیادی در جذب گردشگر دارند. بی شک همه کسانی که به دبی سفر میکنند بیش از نیمی از وقتشونو در مراکز خرید پرطرفدار در دبی سپری میکنند چون منحصرا بازار نیستند برخی از مراکز خرید دبی اونقدر مدرن و مجهزند که بعنوان جاذبه گردشگری دبی و نماد شهر دبی محسوب میشند.

چهار مرکز خرید پر طرفدار در دبی

تنوع مراکز خرید دبی خیلی زیاده و در همه جای شهر دیده میشه. اما هر چیزی بهترش خوبه.در این مطلب شما رو با 4 مراکز خرید پرطرفدار دبی که از بهترین مراکز تجاری دبی هستند آشنا میکنیم.

دبی مال Dubai Mall مرکز خرید دبی مال مرکز خرید دبی مال

دبی ‌مال درواقع خودش یه دبی درسایزکوچکتره و بعنوان بزرگترین مرکز خرید جهان در دبی ، بشمار میاد .این مرکز خرید که از اصلیترین جاذبه گردشگری دبی محسوب میشه در نزدیکی برج خلیفه واقع شده و از بین مراکز خرید در دبی بیشترین بازدید کننده را داراست

مرکز خرید دبی مال دارای 1,200 فروشگاه، هتلی با ظرفیت 250 اتاق لوکس، 120 رستوران، 22 سینما، اکواریوم، پیست اسکیت سواری، فضای پارکینگ با گنجایش 14,000 ماشین و بی‌شمار دیدنی و امکانات جالب توجه دیگر است. در سال ۲۰۱۲ از بین مراکز خرید در دبی ، دبی مال با حدود ۶۵ میلیون نفر بازدیدکننده، شلوغ‌ترین مرکز خرید و تفریح جهان بوده است. خلاصه اینکه خرید، غذا، تفریح، هیجان، گردش و همه چیز را یکجا دارد

شایعاتی به گوش می‌رسد که نشان دهنده‌ی تمایل شرکت اپل برای گشایش اولین فروشگاه خاورمیانه‌ای خود در این مرکز است.

مرکز خرید امارات مال امارات مال امارات مال

مرکز خرید امارات مال دبی با معماری باشکوه و خیره‌کننده‌اش با شعبی از۵۶۰ برند بین‌المللی شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای از جمله هایپر مارکت کارفور، فروشگاه‌های لباس طراحان مد، لوازم ورزشی، لوازم الکترونیک و لوازم خانگی از بازار هایی است که با جیب خلی از آن بیرون میاید. مخصوصا اگر با خانواده‌تان سفر باشید، مطمئنا که امکانات خرید و تفریح، اینجا همه‌ اعضای خانواده را، با هر سن و سلیقه‌ای، راضی می‌کند. به علاوه این مرکز خرید که از بهترین مراکز خرید دبی میباشد دارای چندین سالن سینما، اولین سالن سرپوشیده‌ اسکی در دبی به نام «اسکای دوبای»، مرکز تفریحی «مجیک پلانت» با سالن‌های بولینگ و بیلیارد، چندین استخر و انواع و اقسام وسایل بازی و بیش از ۹۰ کافه و رستوران بین‌المللی است. دو هتل پنج ستاره جهت اقامت راحت‌تر گردشگران تور دبی در کنار این مرکز خرید امارت مال دبی است و ایستگاه متروی کنار آن، رفت و آمد به این مرکز را آسان کرده است.

مرکز خرید دبی مارینا مال مارینا مال دبی مارینا مال دبی

دبی مارینا مال از مراکز خرید عمده در دبی است که به خاطر نزدیک بودن به ساحل، فضایی کم‌نظیر و چشم‌اندازی زیبا، چه در شب و چه در روز دارد. اینجا به بزرگی مرکز خرید امارات یا دبی مال نیست ولی در نوع خود بزرگ است؛ در چهار طبقه و در فضایی بزرگ میزبان بیش از ۱۳۰ اوتلت است. اما در عوض رستوران‌ها و کافه‌های روباز و مشرف به ساحلش برای نفس تازه کردن و خوردن غذا یا قهوه‌ای دلچسب عالی هستند. خیلی‌ها می‌گویند اینجا مرکز خرید گرانی است با این حال اگر از شلوغی و هیاهوی دیوانه‌کننده‌ دیگر مراکز خرید دبی خسته شده باشید یا دنبال مرکز خریدی نزدیک دریا بگردید، دبی مارینا مال گزینه مناسبی است. هتل پنج ستاره مارینا هم برای اقامت، درست در کنار این مرکز خرید قرار دارد.

مرکز خرید ابن بطوطه مرکز خرید ابن بطوطه مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه دبی مکانیست که به افتخار ابن بطوطه که یک کاوشگر و سیاح مشهور عربی است طراحی و ساخته شده است. بازار ابن بطوطه دبی در 6 بخش اصلی که سبک معماری هر بخش از حال و هوای یکی از سرزمین‌هایی که ابن بطوطه به آن‌ها سفر کرده الهام گرفته‌ و شامل بخش های مصر، هند، چین، اندلس، پارس و تونس می‌شوند. هر کدام از این بخش ها به یک نوع از محصولات اختصاص پیدا کرده است مثلا بخش ‌هند آخرین مدهای لباس و کفش را از برندهای معروف دنیا عرضه می‌کند یا بخش مصر محصولات ورزشی می‌فروشد.ای بازار از ارزانترین مراکز خرید در دبی میباشد و بهتر است در ابتدا نقشه و اطلاعات کامل را از باجه‌های اطلاعات دریافت کنید تا سردرگم نشوید.در فودکورت این مرکز خرید هم انواع غذاهای هندی و چینی، فست‌فودها و کباب‌ها و میان‌وعده‌های خوشمزه را پیدا می‌کنید. اینجا یک مرکز تفریح کودک به اسم «کید سیتی» و یک سینما هم دارد که باعث می‌شود بچه‌ها هم از خرید خسته نشوند. مرکز خرید ابن بطوطه از بازارهای معروف دبی که حتما دیدنش می‌ارزد.

توصیه

در هنگام خرید در دبی چانه زدن امری متعارفه اما اینو هم یادتون باشه در بازارهای بزرگی مثل دبی مال و از این قبیل قیمت اجناس اونقدر مناسبه که دیگه جای چانه زدن نداره و زیاد جلوه خوبی نداره.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied