شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی

موسسه مالی ملل(عسکریه) به دنبال بانک شدن

حجت الاسلام سیدامین جوادی مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری ملل در گفتگویی آخرین وضعیت این موسسه برای تبدیل شدن به بانک را تشریح کرد.

موسسه مالی ملل(عسکریه) به دنبال بانک شدن

حجت الاسلام سیدامین جوادی مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری ملل در مصاحبه ای با خبرنگار شما نیوز در مورد آخرین وضعیت تبدیل این موسسه به بانک گفت:ما از طریق بانک مرکزی پیگیر موضوع هستیم.در این میان بانک مرکزی و بورس برای این موضوع تصمیم گیرنده هستند. ما برای تبدیل شدن به بانک باید یک سری مقررات را رعایت کنیم که موارد رعایت تبدیل به بانک انجام شده است من جمله, بحث کفایت سرمایه و تامین سرمایه بانک که برای مجوز بانک چهار هزار میلیارد ریال سرمایه نیاز است که هم اکنون سرمایه موسسه پنج هزار و پنجاه میلیارد ریال می باشد.

موسسه مالي ملل(عسکریه) به دنبال بانك شدن

وی درپاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر علت تغییر نام موسسه از عسکریه به ملل گفت: تغییر نام هم پروسه ای خاص داشت این نام با رای مردم انتخاب شد و شورای پول و اعتبار هم مصوب کرد.ما اسم مان عسکریه بود .عسکریه اسم مکان بود یعنی پادگان واین احساس میشد احتمالا ما وابسته به سازمانهای نظامی- انتظامی هستیم به همین علت برای از بین بردن این شائبه تغییر نام صورت گرفت تا ثابت شود وابسته به هیچ کدام از سازمانهای نظامی نیستیم . البته آنها افتخار ما هستند امنیت الان کشور ما مرهون زحمات این عزیزان است. وی در آخر از رسانه ها در خواست کرد که وظایف الهی و قانونی خود را درست انجام دهند چون رسانه های گروهی به شدت در جامعه اثر بخش هستند و مردم را با مسائل آشنا میکندد و از این جهت باید از آنها تشکر کرد. ولی رسالتی دارند که باید در جهت ساخت کشور قدم بردارند که این مهمترین رسالت آنهاست. چون بر فرهنگ و جامعه تاثیر گزار هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied