شمانیوز
شما نیوز

برنامه «ثریا» ابر برج‌سازان بانکی را ندید!

برنامه زنده تلویزیونی ثریا در حالی به موضوع برج‌سازی بانک‌ها ورود کرد که در این برنامه ابربرج‌سازان بانکی کشور دیده نشدند!

برنامه «ثریا» ابر برج‌سازان بانکی را ندید!

برنامه زنده تلویزیونی ثريا همزمان با رکود اقتصادي حاکم بر توليد و صنعت کشور به بررسي عملکرد و وظايف حساس بانک‌‌هايی پرداخت که می‌توانند به توليد، صنعت و در مجموع اقتصاد کشور کمک کنند اما غالب فعاليتشان را معطوف کرده‌اند به بنگاه‌داري موسسات خودشان و برج‌سازي!

در برنامه ثریا تنها به برج‌سازي چند بانک خاص توجه شد و جای ابر برج‌سازان بانکی در این برنامه خالی بود! از برنامه ثریا که به عنوان برنامه‌ای مطالبه‌گر، تاثیرگذار و ارزشی یاد می‌شود، انتظار می‌رود در بررسی موضوعات دقت بیشتری کند تا به صورت گزینشی در موضوعات ورود نکند.
به عنوان مثال، در برنامه زنده تلویزیونی ثریا اصلا اشاره ای به دو پروژه بسیار بزرگ «تات مال» در تهران و «مشهد مال» در مشهد نشد. پروژه «تات مال» که به نام «بازار بزرگ ایران» تغییر نام داده، در منطقه 22 تهران در مساحتی به میزان یک میلیون و 100 هزار متر مربع کلید خورده است.
در همین حال، «مشهدمال» هم در زمینی به مساحت عرصه ۷۸۰۰۰ متر مربع با زیربنای حدود۵۷۰۰۰۰ متر مربع نبش چهارراه سجاد(خیام) با کاربری تجاری (مال) در حال ساخت است.
«تات مال»
برنامه «ثریا» ابر برج‌سازان بانکی را ندید!
ثرياي اين هفته با حضور پرويز داوودي، عضو هيات علمي دانشگاه و معاون اول رئيس جمهور در دولت نهم و فرشاد حيدري، معاون نظارتي بانک مرکزي به بررسي عملکرد نظام بانکي در حمايت از بخش‌هاي مختلف توليدي (صنعت و کشاورزي) پرداخت.

در این برنامه شيوه‌هاي نظارت بانک مرکزي بر بانک‌هاي دولتي و خصوصي و موسسات مالي و اعتباري و ميزان موفقيت اين نظارت‌‌ها مورد واکاوي قرار گرفت و نقش بانک‌ها در ايجاد رونق اقتصادي و خروج از رکود بررسي شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied