شمانیوز
شما نیوز

بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان ایلام

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور ارزیابی عملکرد و بررسی نحوه اجرای سیاست های اعتباری نیمه اول سال ۹۶ دوایر ستادی و شعب، به استان ایلام سفر کرد.

به گزارش شمانیوز ، مرتضی اکبری در سفر به استان ايلام علاوه بر دواير ستادي از شعب فردوسي(کد۲۶۰۱)، آيت الله حيدري(کد۲۶۱۱)، سيدالشهدا (كد۲۶۱۰) و بلوار آزادي (كد۲۶۰۵) نيز بازديد نمود.
اکبری در دیدار با کارکنان دوایر ستادی و شعب استان ايلام ضمن قدرداني از زحمات آنان اظهارداشت: در ديدگاه اسلامي تلاش مردم از خلق ثروت، براي توانمندسازي و رفع احتياجات ضروري نيازمندان جامعه مي باشد و ما نيز با بهره گيري از منويات دين مبين اسلام هدف نهايي خود را طراحي و پياده سازي نظام پولي اسلامي قرار داده ايم.
وی با تاکید بر رعایت اصول اخلاقی به عنوان يکي از مهمترين آموزه هاي اسلامي بيان داشت: با توجه به لزوم ارتقاء سطح رضايتمندي مشتريان لازم است تا با تکيه بر سجاياي اخلاقي و اصول مشتري مداري به سطحي دست يابيم که ضمن احصاي نياز مشتري آن را در بهترين شكل ممكن پاسخگو باشيم.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن ارزیابی عملکرد شعب و بررسي آمار منابع، مصارف و ميزان مطالبات سررسيد شده گفت: کليه پرسنل بايد براي دستيابي به اهداف و افق هاي تبيين شده تلاش مضاعف داشته باشند و با وحدت و همدلي جايگاه اصلي بانک را ارتقاء دهند.
شایان ذکر است، در این بازدیدها نجدی مدير امور استان ها، وکيل مشاور مديرعامل و رئيس اداره حوزه مديريت، حيدري رئيس اداره روابط عمومي و بازاريابي و طبلشي رئيس اداره پشتيباني نيز حضور داشتند.
منبع: روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied