شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی:

آمادگی ایجاد شهرک صنوف مزاحم در خراسان شمالی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: این شرکت برای ایجاد شهرک صنوف مزاحم در شهرهای این استان آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،محمدرضا باقری اظهار کرد: شهرک های صنعتی استان ضمن اختصاص زمین زیرساخت های لازم را در این شهرک ها به منظور انتقال صنوف مزاحم و آلاینده انجام می دهد.

وی تصریح کرد: در این راستا شهرک صنوف مزاحم بجنورد از چند سال قبل در دستور کار شهرک ها قرار گرفته و امسال فاز نخست آن برای واگذاری واحدهای مصالح ساختمانی آماده می شود.

باقری همچنین اجرای شهرکی برای انتقال صنوف آلاینده و مزاحم شیروان را از برنامه های کاری شهرک های خراسان شمالی عنوان کرد.

* خراسان شمالی بهترین استان برای سرمایه گذاری در کشور است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی همچنین خراسان شمالی را بهترین استان برای سرمایه گذاری در کشور عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه تمام زیرساخت ها در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان فراهم است، افزود: همچنین به یمن سفر رهبر انقلاب اسلامی تسهیلات لازم برای ارائه به سرمایه گذاران از طریق بانک ها پیش بینی شده است.

باقری بر معرفی قابلیت های سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان از سوی رسانه ها و سایر ظرفیت ها تاکید کرد.

* شهرک های صنعتی خراسان شمالی همپای استان های بزرگ است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی با اشاره به تحولات بسیار گسترده در شهرک های صنعتی استان برای ورود سرمایه گذاران گفت: این شرکت اکنون همپای استان های بزرگ قرار دارد و در این مسیر حرکت می کند.

وی با تاکید بر اینکه تمام شرایط برای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان آماده است، اظهار کرد: علاوه بر تسهیل در سرمایه گذاری، اراضی با اقساط به افراد علاقه مند واگذار می شود.

به گفته باقری، هم اکنون 14 شهرک و ناحیه صنعتی خراسان شمالی آماده سرمایه گذاری است.

* سرمایه گذاران در شرایط کنونی کار جهادی انجام می دهند

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی همچنین با اشاره به اهمیت فعالیت های تولیدی و سرمایه گذاری گفت: اکنون با توجه به شرایط اقتصادی تولید کنندگان و سرمایه گذاران کار جهادی انجام می دهند.

وی با بیان اینکه با وجود تمامی مشکلات تولیدکنندگان در حوزه اشتغال زائی و رونق اقتصادی نقش مهمی را ایفا می کنند، افزود: تأمین کالاهای داخلی بدون نیاز به تولیدات خارج کشور یکی از مهم ترین کارکردهای واحدهای تولیدی صنعتی بوده که نیاز کشور را به محصولات مختلف مرتفع کرده است.(منبع فارس )

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی