شمانیوز
شما نیوز

مدیر عامل گروه صنعتی ملی اعلام کرد:

دیگر هیچ فروشگاه کفش ملی زیان ده نیست

صادقی گفت: با استخراج عملکرد مالی نه ماه ابتدایی سال ۹۷ مشخص شد که خوشبختانه همه ۲۲۶ فروشگاه فعال کفش ملی از زیان خارج شده اند و دیگر هیچ فروشگاه زیان دهی در این مجموعه نداریم.

دیگر هیچ فروشگاه کفش ملی زیان ده نیست

روابط عمومی گروه صنعتی ملی نوشت: نادر صادقی، مدیر عامل گروه صنعتی ملی با بیان اینکه خروج کفش ملی از زیان آغاز مسیر شکوفایی کفش ملی بود گفت: هدف بعدی ما این بود که نباید حتی یک فروشگاه زیان ده در زنجیره فروشگاهی کفش ملی وجود داشته باشد.
وی با اشاره به موقعیت بسیار مناسب س. فروشگاه‌های کفش ملی در سراسر کشور، گفت:: این موضوع که فروشگاه‌هایی با بهترین مکان یابی به جای آنکه برای مجموعه سود آور باشند، همچنان بار مالی بر دوش کفش ملی بگذارند به هیچ عنوان قابل پذیرش نبود. در شش ماه ابتدایی سال ۹۷ نیمی از فروشگاه‌ها از نقطه سر به سر عبور کردند نائب رییس هیات مدیره گروه صنعتی ملی در بیان آماری از فروش فروشگاه‌های کفش ملی گفت: در شش ماهه ابتدایی سال ۹۶ تنها دو فروشگاه از زنجیره فروشگاهی کفش ملی سود آور بودند که رقم سود آن‌ها نیز بسیار ناچیز و برای یک فروشگاه ۶۰۰ هزار تومان و دیگری ۸۰۰ هزار تومان ثبت شد، اما در شش ماه ابتدایی سال ۹۷ پنجاه درصد فروشگاه‌ها از نقطه سر به سر عبور کرده و به سود آوری رسیدند. صادقی با بیان اینکه همین ۱۲۰ فروشگاه، شرکت کفش ملی را از زیان خارج کردند، گفت: در سه ماه بعدی دستاورد بسیار شیرینی برای شرکت کفش ملی به ثبت رسید و به جایی رسیدیم که با استخراج عملکرد مالی منتهی به پایان آذر ماه مشخص شد که کفش ملی دیگر فروشگاه زیان ده ندارد. افزایش ۳۰ درصدی فروش کفش ملی در ۹ ماه به نسبت مدت مشابه سال قبل صادقی با بیان اینکه افزایش فروش در بسیاری از فروشگاه‌ها بسیار چشمگیر بوده است، گفت: در پایان نه ماهه سال ۹۶، فروش کفش ملی ۷۳٫۵ میلیارد تومان بوده است درحالیکه امسال خوشبختانه با رسیدن به رقم فروش ۹۵٫۳ میلیارد تومان، توانستیم ۲۲ میلیارد تومان افزایش فروش را برای کفش ملی رقم بزنیم. مدیرعامل گروه صنعتی ملی با بیان مثالی در باره افزایش فروش در فروشگاه‌های کفش ملی گفت: در پایان آذرماه ۹۶، به عنوان نمونه فروشگاه فاطمی کفش ملی به عنوان پر فروشترین فروشگاه کفش ملی در کشور، تنها ۵ میلیون تومان سود آوری داشت، اما همین فروشگاه امسال توانست رکورد سود ۲۰۰ میلیون تومانی را برای کفش ملی ثبت کند. صادقی همچنین تاکید کرد: در یک سال مالی، پایان آذر ماه به هیچ عنوان زمان مناسبی برای استخراج سود و زیان شرکت‌های بازرگانی نیست و به ویژه در بازار کفش، اسفند ماه، مقطع بسیار تاثیر گذاری خواهد بود. وی با بیان اینکه انتهای اسفند بیشترین رقم فروش برای شرکت به ثبت می‌رسد، گفت: پیش بینی می‌کنیم سود نهایی که برای سال مالی منتهی به اسفند ۹۷ به ثبت می‌رسد، متورم‌تر خواهد شد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied