شمانیوز
شما نیوز

بهترین هدیه برای ولنتاین

ولنتاین یا روز عشق بهانه‌ای برای کادو دادن به عشق هامون است. کادو خریدن برای این مناسبت باید با توجه به ویژگی‌های این روز انجام بشه تا تبدیل به یک فاجعه نشه و خوب برگزار بشه!

بهترین هدیه برای ولنتاین
بهترین هدیه برای ولنتاین
ولنتاین یا روز عشق بهانه‌ای برای کادو دادن به عشق هامون است. کادو خریدن برای این مناسبت باید با توجه به ویژگی‌های این روز انجام بشه تا تبدیل به یک فاجعه نشه و خوب برگزار بشه! همانقدر که روز تولد برای آدم‌ها با اهمیت است و یک اتفاق کاملا شخصی است که از گرفتن هدایای شخصی لذت میبرند، روز ولنتاین هم به عنوان روز عشق با اهمیت است که همه انتظار کادو‌های متناسب دارند. اینجا چند باید و نباید ساده رو براتون آماده کردیم که برای انتخاب کادوی روز ولنتاین میتونه به درد بخور باشه.
بهترین هدیه برای ولنتاین
برای ولنتاین چی نخریم؟ سوال خیلی خوبیه که جوابش دایره کادو‌ها و هدایایی که میتونید بخرید رو خیلی محدود میکنه! لباس نخرید! لباس شاید برای تولد خوب باشه، اما انتخاب خیلی بدیه برای ولنتاین! لوازم آرایش نخرید! مرسی که به فکرید، اما لطفا سعی نکنید با یک سیاست ساده لوحانه ساده ولنتاین رو جمع و جور کنید! لوازم الکترونیکی نخرید! (همچنین لوازم جانبی) موبایل، هندزفری و قاب خیلی باحالن، اما نه برای ولنتاین لوازم منزل نخرید! (هیچ وقتتتتتتت!) شاید ساده لوحانه به نظر بیاد، اما بعضی آقایون دیده شده که برای عشقشون کاسه بشقاب هم خریدند. برادر من این‌ها رو بذار یک زمان دیگه. بهترین هدیه برای ولنتاین برای ولنتاین چی بخریم؟ عروسک؛ عروسک ولنتاین معمولا خرس تدی هستش، اما کلا کادو دادن هر نوع عروسک در این موقعیت عالیه. اگر برای یک آقا پسر کادوی ولنتاین میخرید یک عروسک بامزه و ترجیحا شبیه خودش پیدا کنید!، اگر هم برای یک خانم جوان عروسک میخرید هم یک عروسک تزیینی زیبا بخرید.
دیجی‌کالا بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی کشور محصولات خود را با تخفیف باورنکردنی برای تمام سلیقه ها کرده است که به شما پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب کادوی ولنتاین حتما به دیجی کالا سر بزنید
بهترین هدیه برای ولنتاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied