شمانیوز
شما نیوز

مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان:

تأمین اجتماعی یاور نیروی کار و پشتیبان کارآفرینان است

سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان با حضور در جمع کارگران شرکت تاسیسات انرژی تأمین و شرکت کار و تأمین از تلاش‌های آن‌ها تقدیر کرد.

تأمین اجتماعی یاور نیروی کار و پشتیبان کارآفرینان است
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان، سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان به منظور تجلیل از مقام کارگران با حضور در جمع کارگران شرکت‌های تاسیسات انرژی تأمین و کار و تأمین، با اهدای گل از تلاش‌های بعمل آمده ایشان در اجرای امور محوله، تقدیر و تشکر کرد.
تأمین اجتماعی یاور نیروی کار و پشتیبان کارآفرینان است
مرعشی با تأکید براینکه سازمان تأمین اجتماعی همواره خود را یار و یاور کارگران و نیروی کار کشور و پشتیبان کارآفرینان و کارفرمایان می‌داند، تصریح کرد: بی تردید کارگران و تلاش‌های افتخارآفرینان آنان در عرصه‌های سازندگی، تولید و اشتغال ایران اسلامی ارزشمند و قابل تقدیر است و بی تردید وجود کارگران روشنی بخش برکت سفره‌های ایرانی است. مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان تعهد و ایثار کارگران را خدمت در جهت اعتلای سربلندی و توسعه کشور دانست و افزود: سازمان تأمین اجتماعی همواره در کنار کارگران و کارفرمایان در تلاش است تا بهترین خدمات و تعهدات بیمه‌ای و درمانی را ارائه کند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی