شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

همراه اول حرف اول را در تنوع خدمات دیتا در کشور می زند

رقابتی شدن فعالیت اپراتورها در کشور موجب داغ شدن بازار خدمات در این حوزه شده است در این میان همراه اول اهتمام ویژه ای جهت ارتقای سطح خدمات خود داشته بطوریکه امروز این اپراتور در تنوع گسترده خدمات در مقایسه با سایر اپراتورها در تمامی حوزه ها بخصوص دیتا حرف اول را می زند.

همراه اول حرف اول را در تنوع خدمات دیتا در کشور می زند

به گزارش خبرنگارشمانیوز، تنها راه رقابت پذیری درست و پایدا، مدیریت کیفیت است؛ یعنی اگر تولید کنندگان محصولات و خدمات کیفیت محصول را ارتقا دهند در بازار داخلی و خارجی قدرت رقابت خواهند داشت و این امر راهکاری اساسی و بلند مدت برای پایداری در بازار است.

 

 تلفن‌همراه یکی ازاختراعات قرن بیستم است که شاید کسی تصور نمی‌کرد تا این حد رشد کند و خود به صنعتی سودآور و عظیم در جهان تبدیل شود. به این ترتیب راحت‌تر می‌توان اهمیت اپراتورهای تلفن‌همراه و خدمات آنها را درک کرد. این شرکت‌ها در حقیقت دسترسی به خدمات مخابراتی را برای کاربران فراهم و در ازای آن کارمزد دریافت می‌کنند.

 

با افزایش سرعت اینترنت و ورود دو اپراتور بزرگ کشور یعنی همراه اول و ایرانسل، به نسل‌های سوم و چهارم ارتباطی، کاربران اینترنتی این اپراتورها بسیار افزایش یافت. سرعت اتصال به اینترنت دیگر به اندازه‌ای شده است که پاسخگوی نیاز اکثر کاربران است و البته انتظار می‌رود با گذشت زمان، کیفیت و گستره پوشش آن نیز بهتر شود.

 

اما یکی از مقوله‌های بسیار مهم و شاید هم اصلی‌ترین فاکتور برای کاربران، بحث قیمت، کیفیت و تنوع محصولات و خدمات است.

 

امروزه اکثر مشترکان اپراتورها سعی می‌کنند تا اپراتوری که خدمات مدنظر آن‌ها را با قیمت بهتر و بیشترین حق انتخاب خدمات ارایه می‌دهد، به عنوان گزینه اصلی قرار دهند. البته کیفیت خدمات هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

امروزه تمرکز کاربران و مشترکان اپراتورها بر روی بسته‌های پیشنهادی بوده است، رقابتی شدن بازار اپراتورهای بزرگ در کشورعلاوه بر ارتقای سطح ارائه خدمات موجب شده تا مشترکان این اپراتورها قدرت مانور بیشتری در انتخاب خدمات داشته باشند به عبارت دیگر فرصتی استثنایی برای مشترکان با ذائقه های مختلف به وجود آورده است.

 

در این میان اپراتور اول توانسته است با بهره گیری از این بازار رقابتی در تنوع و کیفیت خدمات خود تغییرات گسترده ای صورت دهد بطوریکه امروز شاهد تفاوت چشمگیر در ارائه خدمات این اپراتور در سطح وسیع با سایر اپراتورها هستیم.

 

همراه اول در کنار سایر فعالیت های خود سعی کرده توجه ویژه ای به نیاز مخاطبان و مشترکان خود داشته باشد به گونه ای که با طراحی و چیدمان بسته های مختلف دیتا تلاش کرده تا نیاز هیچیک از مشترکان خود را با هر سبک و سلیقه ای بی پاسخ نگذارد.

 

این مهم باعث شده امروز تنوع بسته های اینترنت همراه اول در مقایسه با سایر اپراتورها چشمگیر باشد البته در این میان این اپراتور با طراحی بسته هایی مانند صبحانت و شبانت سعی در انگیزه بخشی میان مشترکان خود داشته بطوریکه مشترکان از طریق بهره گیری از این بسته ها با استفاده از هزینه کم بیشترین بهره مندی را از دیتا می توانند داشته باشند.

 

بسته‌های ساعات مشخص همراه اول، گروهی از بسته‌های پرسرعت نوترینو هستند که در بازه‌های زمانی مشخصی از شبانه‌روز قابل مصرف می‌باشند. این بسته ها به طور همزمان با سایر بسته های اینترنت همراه اول قابل فعالسازی هستند. مشترکین با شماره گیری *۱۰۰*۲۷# می‌توانند بسته های اینترنت ساعات مشخص را مشاهده و فعال کنند.

 

برای مشاهده بسته های نوترینو اینجا کلیک کنید

 

در حال حاضر این بسته‌ها در دو نوع بسته‌های صبحانت(۶ صبح تا ۱۲ ظهر) و بسته‌های شبانت (۲ تا ۷ صبح) ارائه می‌شوند.

همراه اول با پیش بینی بسته های آلفا+ گامی دیگردرارائه خدمات متنوع خود برداشته است.نکته جالب در این میان ارائه بسته ۶۰MBبا قیمتی بالغ بر ۱,۶۰۰ تومان در کنار بسته ای با حجم ۷۰GB با قیمت ۱۵۹,۰۰۰ تومان برای طیف گسترده مشترکان است.

 

این بسته ها با سرعتی بالا امکان استفاده تخصصی و حرفه ای را از اینترنت نسل سوم، چهارم و نسل چهارونیم ممکن می سازند. افرادی که فایل های حجیم ارسال و یا دریافت می کنند، مکالمه های صوتی و یا ویدیویی در بستر اینترنت انجام می دهند، از برنامه های صوتی و تصویری اینترنتی استفاده می کنند و یا تمایل به داشتن اینترنت با سرعت بالا را دارند می توانند از بسته­ های آلفا+ استفاده کنند.

 

نوترینو نام تجاری و ثبت شده ی سرویس اینترنت نسل سوم (3G)، نسل چهارم (4G) و نسل چهار ونیم (4.5G) همراه اول است که مزایای بیشماری نسبت به اینترنت نسل پیشین خود دارد.

 نوترینو برخلاف نسل های گذشته (2G) که تکنولوژی آن مبتنی بر سرویس مکالمه بود، مبتنی بر سرویس انتقال دیتا است و امکان استفاده از اینترنت با سرعت بالا و ارتباطات چندرسانه‌ای را فراهم می‌سازد.

بسته های اینترنت همراه اول با زمان ها و حجم های متنوع، جهت پاسخ گویی به طیف گسترده مشترکین طراحی شده است. شما می توانید با فعالسازی بسته مناسب خود، علاوه بر مدیریت هزینه، از شبکه پرسرعت اینترنت همراه اول بهره مند شوید.

گزارش:معصومه افلاکی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied