شمانیوز
شما نیوز

بانک رفاه با عمل به مسئولیت های اجتماعی امید به اشتغال را بازگرداند

نماینده شهرستان بناب گفت بانک رفاه کارگران در دوره مدیریت فعلی بانک رفاه توانسته خدمات خوبی به کارگران ارائه دهد و از طریق اعطاء تسهیلات به کارآفرینان باعث افزایش رونق تولید و کسب کار شده است.

بانک رفاه با عمل به مسئولیت های اجتماعی امید به اشتغال را بازگرداند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ،ضیاءالله اعزازی نماینده شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بانک رفاه کارگران در دوره مدیریت فعلی بانک رفاه توانسته خدمات خوبی به کارگران ارائه دهد و از طریق اعطاء تسهیلات به کارآفرینان باعث افزایش رونق تولید و کسب کار شده است.


وی با اشاره به گام های بلند بانک رفاه در توسعه بانکداری دیجیتال افزود: این بانک همچنین توانسته در خصوص توسعه بانکداری دیجیتال نیز گام های بلندی بردارد و همچنین با حمایت از تولید کننده ها و استارت آپ هایی که ایده های جدید در بخش صنعت و تولید دارند شرایطی فراهم کرده تا با سهولت بیشتر به تسهیلات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.


اعزازی گفت: بانک رفاه در یک ماهه ابتدای سال 98، تعداد 15.508 فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، اشتغال زایی اعطاء و مبلغ بیش از 1.778 میلیارد ریال به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.


نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت عمل به مسئولیت های اجتماعی افزود: پرداختن به موضوع تسهیلات بانکی به این شکل، عمل به مسئولیت های اجتماعی بانک رفاه قلمداد می شود و با ادامه این مسیر می تواند امید را به اردوگاه اشتغال بازگرداند.


وی گفت: البته لازم است که وزارت رفاه و تعاون از این بانک حمایت بیشتری داشته باشد و حتی الامکان شرایطی ایجاد شود تا کسانی که بیمه تامین اجتماعی هستند بتوانند از مزایای این بانک بهره مند شوند و همچنین سرمایه های خود را در این بانک پس انداز کنند.


این بانک تلاش دارد تا بتواند تسهیلات و شرایط بهتری را برای رفاه کارگران کشور فراهم کند، اما در این راه نیاز به همراهی مسئولان کشور و به خصوص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که به نظر می رسد تلاش های خوبی در این زمینه در حال وقوع است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied