شمانیوز
شما نیوز

تقدیر مدیرکنترل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از شرکت پتروشیمی بندرامام

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی از مجموعه شرکت پتروشیمی بندرامام به منظور دستیابی به تولید بالاتر از ظرفیت واحد ‪MTBE‬ تقدیر کرد.

تقدیر مدیرکنترل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از شرکت پتروشیمی بندرامام

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندرامام: طی خرداد ماه سال جاری قدرت اله فرج پور مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با ارسال تقدیرنامه ای از تلاش ها و زحمات مدیرعامل، کارشناسان، متخصصان و نیز دیگر مدیران ارشد شرکت پتروشیمی بندرامام، به منظور دستیابی به تولید بیش از ظرفیت اسمی ‪MTBE‬ ، رکورد سالانه تولید در سال 1397 و ثبات تولید در ظرفیت اسمی طی سال جاری تشکر کرد.

 فرج پور  از انجام تعمیرات اساسی با برنامه ریزی دقیق، مدیریت جهادی، تعهد مدیریت و کارکنان به شرکت و انجام تغییرات فرآیندی موفقیت آمیز به عنوان اصلی ترین ارکان دستیابی به این موفقیت یاد کرد.

گفتنی است شرکت پتروشیمی بندرامام در تیرماه سال گذشته به مدت 22 روز تعمیرات اساسی و پروژه افزایش ظرفیت واحد ‪ MTBE‬ را   با همت و تلاش بی وقفه مدیران و کارشناسان خود با موفقیت و بدون هیچگونه حادثه انسانی و دستگاهی به پایان رساند که پس از آن واحد ‪MTBE ‬ با ظرفیت بالای یک هزار و 500 تن در روز و با 104 درصد ظرفیت اسمی در مدار تولید قرار گرفت‪.

شایان  ذکر است ماده‪MTBE‬ ‪ ‬ یکی از اجزای تشکیل دهنده صیانت از محیط زیست و هوای پاک جایگزین ترکیبات سربی شده است‪.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied