شمانیوز
شما نیوز

گردهمایی شعب استان یزد بانک ایران زمین

گردهمایی روسای شعب استان یزد بانک ایران زمین با هدف بررسی عملکرد شعب در این استان با حضور مدیر استان برگزار شد.

گردهمایی شعب استان یزد بانک ایران زمین

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، پورحسنی مدیر امور شعب استان یزد با بررسی عملکرد شعب و ارائه راهکار در خصوص جذب بیشتر منابع اظهار داشت: توجه به وصول مطالبات به عنوان ارزان ترین منابع در اختیار استان، استفاده از فرصت های جدید برای تجهیز منابع و بهره گیری از ابزارهای بانکداری الکترونیکی یک ضرورت است و برای بقا در دنیای امروز باید به این ابزارها مجهز باشیم البته ابتدا باید دانش لازم در این زمینه را کسب کنیم.

 
پورحسنی در این جلسه از شعبه صفاییه به خاطر موفقیت در زمینه اعتبارات اسنادی داخلی تقدیر و تشکر کرد و خواستار فعالیت بازاریابی شعب دیگر در زمینه اعتبارات اسنادی داخلی شد.
 
در ادامه جلسه حبوباتی معاون استان درخصوص مباحثی نظیر برنامه ریزی جهت بازاریابی در شعب، پیگیری مضاعف در امر وصول مطالبات، تکریم مشتریان، فرهنگ سازی به منظور استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، اجرای مستمر جلسات بخشنامه خوانی و تلاش در جهت جذب منابع ارزان قیمت و ایجاد رقابت بین همکاران مطالبی را عنوان کرد.
 
در پایان مدیریت استان ادامه روند جذب منابع با رویکرد جذب منابع خرد و ارزان قیمت را خواستار و برای تمامی روسای شعب آرزوی موفقیت و کامیابی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied