شمانیوز
شما نیوز

تسهیلات قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین ویژه دارندگان پایانه‌های فروش (POS)

بانک اقتصادنوین پس از معرفی طرح "صبا 1" مختص خانوارها و فعالان اقتصادی، طرح «صبا 2» را به دارندگان پایانه‌های فروش (POS) این بانک تقدیم کرد.

تسهیلات قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین ویژه دارندگان پایانه‌های فروش (POS)

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در طرح "صبا" تسهیلاتی متنوع در سه بسته متفاوت و بر اساس معدل موجودی مشتریان پیش‌بینی شده است. در بسته شماره 2 این طرح (صبا 2) دارندگان پایانه‌های فروش (POS) بانک اقتصادنوین می‌توانند برای تامین نیازهای ضروری تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ چهار درصد دریافت کنند.

 

در طرح "صبا 2"، بر اساس معدل موجودی سپرده‌های کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاری متصل به پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین در بازه‌های زمانی دو تا چهار ماه، امکان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه تا 70 درصد معدل موجودی سپرده و تا سقف یک میلیارد ریال فراهم شده است. همچنین مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به خواست متقاضی 12، 24 و 36 ماهه تعیین شده است.

 

کسبه و اصنافی که تمایل به استفاده از این تسهیلات دارند اما تاکنون از پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین استفاده نکرده‌اند می‌توانند ضمن مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه این بانک، هم‌زمان با درخواست نصب پایانه فروش، تقاضای استفاده از تسهیلات این طرح را نیز به شعبه خود ارائه کنند.

 

گفتنی است در طرح صبا، تسهیلاتی متنوع در سه بسته متفاوت برای مشتریان بانک اقتصادنوین پیش‌بینی شده است. در طرح "صبا 1" مشتریان حقیقی و حقوقی بانک اقتصادنوین، صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی می‌توانند برای تامین نقدینگی مورد نیازشان تا دو برابر معدل موجودی سپرده خود و تا سقف دو میلیارد ریال با شرایطی آسان تسهیلات دریافت کنند.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی بانک اقتصادنوین شرایط استفاده از بسته سوم نیز در روزهای آتی به اطلاع هم‌وطنان عزیز خواهد رسید.

 

مشتریان ارجمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این طرح به شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه یا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره 48031000-021 تماس برقرار کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied