شمانیوز
شما نیوز

با همکاری بانک مسکن و کمیته امداد امام خمینی عملیاتی شد

تامین مسکن دو خانوار آسیب پذیر در کرمان

با همکاری کارکنان شعب بانک مسکن کرمان و کمیته امداد امام خمینی، تامین مسکن دو خانوار آسیب پذیر در استان کرمان عملیاتی شد.

تامین مسکن دو خانوار آسیب پذیر در کرمان

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بانک مسکن در راستای اهداف انسان دوستانه و اجتماعی خود به منظور تامین مسکن خانوارهای آسیب پذیر، تفاهمنامه همکاری خود را با اداره کل کمیته امداد خمینی کرمان برای تامین منابع مالی جهت خرید 2 واحد مسکونی منعقد کرد. در این تفاهمنامه واگذاری دو واحد مسکونی به دو خانوار آسیب پذیر در استان کرمان، مطابق مقررات واجدین شرایط طرح مسکن مهر با ارایه معرفی نامه اداره کل راه و شهرسازی صورت گرفت. در این طرح، قیمت هر واحد مسکونی در حدود 150تا 180 میلیون تومان بوده که بخش قابل توجهی از این مبلغ به شکل آورده نقدی و تسهیلات از سوی بانک مسکن تامین شده است. در قرارداد منعقد شده میان فروشنده و بانک مسکن و کمیته امداد، تاکید شده که این واحدهای مسکونی تا پایان مهر سال جاری تکمیل و در اختیار خانوارها قرار گیرد.

 

حسین حاجی پور، مدیر شعب استان کرمان در گفت و گو با هیبنا درباره این اقدام بانک مسکن توضیح داد: این کار در پایان سال گذشته و همچنین ابتدای سال جاری آغاز شد که با مساعدت استانداری کرمان و کمیته امداد امام خمینی، حمایت برخی از خانوارهای کم درآمد به عهده بانک مسکن قرار گرفت. او افزود: در این راستا با فراخوانی که برای حمایت مالی از دو خانواده آسیب پذیر صورت گرفت، کارکنان ما در شعب بانک مسکن استان کرمان، مبالغی را جهت تامین مالی خرید دو واحد مسکونی تهیه کردند.

 

حاجی پور با تاکید بر این موضوع که بخشی از این مبالغ به شکل نقدی از سوی کارکنان جمع آوری شده توضیح داد: همچنین بخش دیگری از این مبلغ به طور اقساط از حقوق کارکنان طی زمان کسر خواهد شد، تا هزینه تسهیلات این خانوارها نیز پوشش داده شود. او افزود: با توجه به این که این موضوع یک امر خیر و بشر دوستانه محسوب می شود، فروشندگان نیز مساعدت لازم را به عمل آوردند.

 

مدیر شعب استان کرمان تاکید کرد که علاوه بر کمک های مالی به منظور خانه دار شدن این خانوارها، کمک های بهداشتی و اجتماعی نیز از سوی بانک مسکن صورت می گیرد. او ابراز امیدواری کرد که با مساعدت سازمان های اجتماعی و کارکنان شعب بانک مسکن در استان کرمان این حمایت ها از اقشار آسیب پذیر در آینده بیشتر از قبل شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied