شمانیوز
شما نیوز

معاون طرح و برنامه :

دستورالعمل تولید بدون کارخانه به زودی نهایی می شود

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت : دستورالعمل تولید بدون کارخانه پس از جمع بندی نهایی، ابلاغ می شود

دستورالعمل تولید بدون کارخانه به زودی نهایی می شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از شاتا؛ سعید زرندی در جمع انجمن های صنعت آسانسور و پله برقی گفت:برخی صنایع مثل صنعت آسانسور، دارای واحد تولیدی مرسوم نیستند، لذا برای حمایت از این صنایع، نیازمند دستورالعملی برای این نوع صنایع به عنوان تولید بدون کارخانه هستیم تا مشکلات حقوقی و اجرایی آنها مرتفع شود.

 

وی افزود: با توجه به رکود در ساخت و ساز، این صنعت باید به سمت صادرات خصوصا به کشورهای همسایه برود که شرط موفقیت آن، ارتقا سطح استاندارد است.

 

زرندی تصریح کرد: یکی از مهمترین موضوعات وزارتخانه در سال جاری ، تعمیق ساخت داخل و توسعه صادرات خصوصا به کشورهای همسایه است.

 

وی گفت: قطعاتی که امکان واردات ندارندباید شناسایی شده و امکان ساخت داخل آن بررسی شود و ما از انجمن ها می خواهیم در این زمینه اقدام نمایند.

 

معاون طرح و برنامه تاکید کرد:شورای سیاستگذاری صنعت آسانسور که در وزارتخانه فعال است می تواند راهگشای آینده این صنعت باشد و موانع توسعه این صنعت آن برداشته شود.

 

زرندی همچنین گفت:رویکرد ما تقویت انجمن های استانی و تشکیل انجمن های ملی است که در این خصوص باید انجمن های استانی فعالتر عمل نمایند.

 

وی افزود: در همه موضوعات وزارتخانه از نظرات انجمن های تخصصی استفاده می کنیم و با همفکری و هم اندیشی با آنها تصمیم گیری خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied