شمانیوز
شما نیوز

افتتاح گازرسانی به شهر آلاشت با اعتباری بالغ بر 810 میلیارد ریال

گازرسانی به شهر آلاشت و 7 روستای همجوار با اعتباری بالغ بر 810 میلیارد ریال فردا به بهره برداری می‌رسد.

افتتاح گازرسانی به شهر آلاشت با اعتباری بالغ بر 810 میلیارد ریال

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: گازرسانی به شهر آلاشت در 3 فاز اجرای خط تغذیه گاز و شبکه داخلی شهر به اجرا در آمده است.  

 

وی افزود: اجرای خط تغذیه گاز شهر آلاشت و روستاهای حومه از سال91 آغاز شده و با هزینه‌ای بالغ بر 810 میلیارد ریال اکنون به مراحل پایانی خود رسیده است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران در خصوص شبکه داخلی گاز شهر آلاشت نیز گفت: اجرای شبکه داخلی شهر شامل اجرای 50 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و احداث و نصب 3 ایستگاه تقلیل فشار به اتمام رسیده و در مرحله نصب 1000 انشعاب قرار دارد.

 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای گازرسانی به روستاهای همجوار ادامه داد: همزمان با گازرسانی به شهر آلاشت، گازرسانی به 40 روستا نیز در دست اقدام است که در صورت تخصیص به موقع نقدینگی و نبود موانع قانونی، اجرایی خواهد شد.

 

احمدپور روستاهای بهره مند از گاز در این افتتاحیه را گلیان، شهریارکلا، سرین، لیند، کریکلا، کلاریجان و پارسی عنوان کرد و افزود: گازرسانی به بقیه روستاهای بالای 20 خانوار فاقد گاز نیز در دستور کار قرار دارد .

 

به گفته احمدپور، در حال حاضر، شهرهای بهره‌مند از گاز طبیعی در استان مازندران 57 شهر از مجموع ۵۹ شهر است که دو شهر گزنک و بلده نیز در مرحله اجرای سایر روش‌ها و انتخاب پیمانکار قرار دارد.

 

وی ادامه داد: بر همین اساس، تعداد خانوار شهری تحت پوشش گاز طبیعی در این استان بیش از 99.5 درصد و تعداد خانوار روستایی تحت پوشش گاز طبیعی 92.5 درصد است.

 

گفتنی است، مراسم افتتاحیه بهره برداری از پروژه گازرسانی شهر آلاشت و 7 روستای همجوار ساعت 15 روز سه شنبه 4 تیرماه 98 در محل مسجد جامع شهر آلاشت با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار خواهد شد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied