شمانیوز
شما نیوز

با حضور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره صورت گرفت

قدردانی از نمایندگان برتر بیمه سرمد در استان گیلان

مدیر عامل و رئیس هیات همراه بیمه سرمد با حضور در شعبه گیلان، از نمایندگان برتر این استان تجلیل کردند.

قدردانی از نمایندگان برتر بیمه سرمد در استان گیلان
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، مهدی مهدوی در این مراسم، از رقم خوردن فصلی نو در کارنامه فعالیت در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به اهداف استراتژیک شرکت در سال جاری سیاست های شرکت در بخش های درمان و خودرو، در راستای خودکفایی برنامه ریزی شده است، به همین منظور مباحث مربوط به تخمین خسارت در این رشته ها به صورت داخلی انجام خواهد شد و این امر نیازمند تلاش و مساعدت هر چه بیشتر همکاران است.
 
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره، از نمایندگی های داود خداجوی ویشکائی کد ۱۷۷۹، محدثه جعفری شالکوهی کد ۱۷۷۵ و سجاد خوشرو کد ۱۱۶۹ به عنوان نمایندگی های برتر بیمه سرمد در استان گیلان با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده، قدردانی کردند.
 
در ادامه این مراسم، نمایندگان این استان نیز مشکلات خود در حوزه بازاریابی و صدور بیمه نامه ها را مطرح کردند و پیشنهادات لازم به منظور کاهش مشکلات موجود، توسط مدیران ارشد شرکت ارائه شد.
 
حمیدرضا کتیرائی مدیر استان ها و شبکه فروش نیز در این دیدار، از راه اندازی اتوماسیون اداری برای نمایندگان خبر داد و گفت: به زودی حوزه اختیارات شعبه به منظور تسهیل و تسریع در روند صدور بیمه نامه ها افزایش خواهد یافت.
 
مدیران بیمه سرمد در ادامه سفر خود به استان گیلان، ضمن بازدید از شعبه رشت، با کارکنان شعبه گفتگو کردند. سپس، آنان با حضور در ساختمان بانک صادرات استان گیلان، با مدیر شعبه بانک صادرات در این استان نیز دیدار کردند که توسعه همکاری بانک و بیمه از طریق تنوع در تولید و ارائه محصولات مشترک در جهت جلب رضایت حداکثری کارکنان و مشتریان بانک صادرات از مباحث مورد بررسی در این نشست بود.
بازدید از ساختمان جدید شعبه گیلان و ارائه نکاتی در خصوص تسریع در روند اجرای این پروژه، از دیگر برنامه های مدیران ارشد بیمه سرمد در سفر به این استان بود.
 
حسین نظریان مدیر پشتیبانی و حسن پورحسینی مدیر بیمه های اتومبیل نیز در این سفر، دکتر مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره، مهدی مهدوی مدیرعامل و حمیدرضا کتیرائی مدیر استان ها و شبکه فروش را همراهی کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied