شمانیوز
شما نیوز

مهندس تربتی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران:

ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای بهینه سازی ارزش افزوده ناشی از یافته های علمی و پژوهشی

مراسم تودیع و معارفه سرپرست مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران با حضور حسن منتظرتربتی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و اعضای هیأت‌مدیره در حاشیه جلسه هیأت‌مدیره مورخ 98.04.16 برگزار شد.

ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای بهینه سازی ارزش افزوده ناشی از یافته های علمی و پژوهشی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، معاون وزیر نفت در امور گاز در این مراسم با بیان اینکه همه ما خدمتگزار نظام هستیم و با دانش و تجربه‌ای که داریم بایستی در راستای اهداف مهین عزیزمان ایران، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیم، اظهار داشت: آقای پاک سرشت در زمانی که در سمت مدیریت پژوهش و فناوری قرار داشتند، با تعهد کاری و اخلاقی، تخصص و علاقه توانستند دوران درخشانی را طی خدمت‌شان داشته باشند و اقدامات خوب و موثری را با همت و تلاش همکاران‌شان برای ارتقا و سربلندی سازمان انجام دادند.

 

وی با بیان اینکه در شرکت ملی گاز ایران این حس وجود دارد که کارکنان و مدیران، سازمان را خانه خود بدانند، بیان کرد: با وجود اینکه آقای پاک سرشت با دانش و تجربه‌ای که دارند پیشنهاد های کاری زیادی داشتند، اما باز هم خود را در خدمت شرکت ملی گاز ایران قرار دادند که این کار بسیار ارزشمندی است و در این مجموعه مشهود است.

 

این مقام مسئول با اشاره به نقش پژوهش در توسعه همه جانبه پایدار و ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای عرضه دانایی و بهینه سازی ارزش افزوده ناشی از یافته های علمی و پژوهشی، اظهار داشت: ایشان طی چند سالی که در حوزه پژوهش خدمت کردند، به نحو شایسته مسایل را پیگیری و مدیریت کرده و با علاقه‌ای که به مسایل پژوهشی داشت، استفاده و بهره لازم را برد.

 

شایان ذکر است، در ابتدای مراسم، سعید پاک سرشت طی سخنانی بیان کرد: بسیار خوشحالم در این چند سال فرصت خدمت در این حوزه را داشتم و توانستم در سازمان از تمام تلاش و کوشش خود برای سربلندی و ارتقای این حوزه استفاده کنم تا خدمتی به کشور و سازمان داشته باشم و امیدوارم در سمت های دیگر نیز این تلاش و کوشش را برای اعتلای کشورم داشته باشم.

 

وی با بیان سابقه 13 ساله خود در حوزه پژوهش و فناوری گفت: در این چند سال حضورم در حوزه پژوهش توانستم با کمک همکارانم در این حوزه، فعالیت های مهم و اثربخشی را انجام دهیم که از زحمات همه همکاران در این مجموعه تشکر می کنم.

 

مشاور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در حوزه های «پیاده سازی و استقرار طرح جامع شرکت ملی گاز ایران» و «راه اندازی صندوق غیردولتی پژوهش و فناوری صنعت گاز با هدف توسعه فضای کسب و کار دانش بنیان» در پایان سخنان خود اظهار داشت: برای من افتخار بوده که در سازمان و در این مدیریت انجام وظیفه کردم و از این پس نیز برای ارتقای سازمان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهم کرد و برای آقای فارسی باف که قبول زحمت کردند نیز، آرزوی سربلندی و توفیق روز افزون را خواستارم و امیدوارم  همه با تلاش و جدیت برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکوشیم.

 

در ادامه، محسن مظلوم فارسی باف که به عنوان سرپرست جدید مدیریت پژوهش و فناوری منصوب شد نیز ضمن تشکر عنوان کرد: امیدوارم که راستای اهداف نظام و سازمان منشاء اثر باشم و در مسیر پیشرفت و اعتلای مجموعه شرکت ملی گاز ایران به عنوان سربازی برای کشورم خدمت کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied