شمانیوز
شما نیوز

صنعتگران برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شدند

چهارمین همایش تجلیل از صنعتگران برتر منطقه آزاد اروند با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

صنعتگران برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرینا: در این همایش که صبح امروز در سالن کنفرانس های این سازمان برگزار شد؛ از ۳۰ واحد برتر در سال ۹۷ که در بخش های صنعت، کشاورزی و شیلات فعالیت می کنند؛ تقدیر شد.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در این خصوص گفت: از ماه ها قبل کمیته ای با همین محوریت تشکیل و با توجه به پارامترهای توسعه، تعداد اشتغال و صادرات از میان ۱۶۶ واحد صنعتی فعال در منطقه این ۳۰ واحد را انتخاب کردند.

سید علی موسوی اهداف برگزاری این همایش را ایجاد انگیزه و بسترسازی برای نشستی تخصصی با حضور بخش خصوصی و دولتی عنوان کرد .

موسوی با اشاره به سهم ۴۰ درصدی صنعت و معدن منطقه آزاد اروند در اقتصاد ملی افزود: ما درصدد هستیم با برگزاری این همایش ها به رفع مشکلات موجود و بهبود فعالیت های آتی کمک کنیم .

وی حمایت از رونق تولید و ایجاد اشتغال را از مهم ترین مسئولیت های این معاونت در سال جاری دانست و ادامه داد: تلاش می کنیم شرایط را برای مقابله با تحریم های دشمن با حمایت های مادی و معنوی از واحدهای تولیدی فراهم کنیم .

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند همچنین خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۲۰ میلیون ثبت سفارش مواد اولیه و ماشین آلات در منطقه وجود داشته است و حدود ۲۲۰ میلیون دلار صادرات کالای تولیدی به خارج از کشور را داشتیم .

موسوی همچنین از صدور پروانه بهره برداری پنج ساله و یارانه ویژه برای شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی و داخلی بعنوان هدیه سازمان منطقه آزاد اروند به این صنعتگران نمونه خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied