شمانیوز
شما نیوز

تامین اجتماعی در رونق تولید و ایجاد اشتغال نقش مهمی دارد

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: تامین اجتماعی در رونق تولید و ایجاد اشتغال نقش مهمی دارد.

تامین اجتماعی در رونق تولید و ایجاد اشتغال نقش مهمی دارد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرینا: ابراهیم جلیلی در بازدید از اداره تامین اجتماعی شعبه ماکو بمناسبت هفته تامین اجتماعی گفت: عملکرد سازمان تأمین اجتماعی از طریق آثاری که بر متغیر‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی دارد، نقش مهمی در رونق تولید، ایجاد اشتغال و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارد.

جلیلی افزود: تأمین اجتماعی پدیده‌ای است که با رشد اقتصادی، عدالت اجتماعی، کرامت انسان و سرافرازی ملی پیوستگی کامل دارد. عملکرد سازمان تأمین اجتماعی از طریق آثاری که بر متغیر‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی دارد، می‌تواند نقش مؤثری در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سال رونق تولید داشته باشد.

وی همدلی و همراهی با کارفرمایان و کارآفرینان از ضروریات دانست و گفت: کار و تولید به عنوان یک ارزش باید در سطح جامعه نهادینه شود.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی با ایفای تعهدات، ضمن تأمین امنیت و آرامش خاطر نیروی کار جامعه، بستری جهت حمایت از تولیدات داخلی و رونق تولید و اشتغال فراهم آورده اظهار داشت: این سازمان نقش اساسی در تأمین معاش بازنشستگان و مستمری بگیران و نیز ایجاد گردش مالی در اقتصاد کشور دارد.

جلیلی گفت: وحدت وهمدلی بین سازمان‌ها شرط ارائه خدمات بهتر و سریعتر به ذی نفعان در این منطقه است و خوشحالیم که تعامل سازنده بین سازمان منطقه آزاد ماکو و تامین اجتماعی و وزارت کاردر منطقه آزاد ماکو وجود دارد که موجب آرامش کارفرمایان وتسریع در خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر و کارگران، بیمه شدگان، مستمری بگیران و بازنشستگان شده است.

وی در خاتمه ضمن آرزوی توفیق بیشتر به توسعه خدمات به ویژه خدمات الکترونیک و مبتنی بر فناوری‌های نوین ICT در حوزه‌های بیمه‌ای و درمانی تاکید کرد و در عصرحاضر خواستار ارائه خدمات بیشتر و یا معرفی خدمات موجود در بستر فناوری‌های نوین شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی