شمانیوز
شما نیوز

در حاشیه اجلاس چهار جانبه بین المللی وزرای ارتباطات

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با وزرای آذربایجان،ترکیه،قطر و روسیه دیدار کرد

مهندس حمید فتاحی معاون وزیر،رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با وزرای ارتباطات روسیه،آذربایجان،قطر و ترکیه برای گسترش همکاری های منطقه ای دیدار و گفتگو کرد .

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با وزرای آذربایجان،ترکیه،قطر و روسیه دیدار کرد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت؛ در این دیدار که در حاشیه اجلاس و با هدف همکاری چند جانبه در حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد ، ضمن بررسی گسترش زمینه های همکاری ، فتاحی در خصوص موضوع ارتباطات بین الملل، گسترش شبکه فیبرنوری، تجهیزات شبکه انتقال و بهبود کیفیت سرویس های ارتباطی گفتگو کرد.

 

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در این دیدار بر ایجاد بازار منطقه‌ای در حوزه فناوری اطلاعات و کسب سهم منطقه‌ای مناسب در آینده اقتصاد دیجیتال تاکید کرد .

 

پیگیری ایجاد یک مرکز حمایت از نوآوری و خلاقیت‌های کسب‌وکارهای نو که سال گذشته در حاشیه نمایشگاه باکوتل توافق شده بود از دیگر موارد مطرح شده این دیدار بود .

 

وی با اشاره به توسعه کسب‌وکارهای منطقه ای حوزه ICT نظیر ارتباطات بین‌الملل و فیبرهای نوری بین کشورها گفت : می بایستی شرایط را به گونه ای تسهیل کنیم که بخش‌های خصوصی بتوانند راحت تر با یکدیگر تعامل داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied