شمانیوز
شما نیوز

عضوکمسیون اقتصادی مجلس:

بانک قرض الحسنه مهر ایران، مصداق عملی حرکت در راستای گام دوم انقلاب اسلامی است

معصومه آقاپور علیشاهی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در دیدار با رضا آذرمنافی مدیرشعب استان آذربایجان شرقی از همکاران شعبه شبستر تقدیر کرد و گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران، مصداق عملی حرکت در راستای گام دوم انقلاب اسلامی است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران، مصداق عملی حرکت در راستای گام دوم انقلاب اسلامی است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی، اصلاح سیستم بانکی فعلی را مقدمه تحولات مثبت اقتصادی دانست و از بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان الگوی عملی و ایده آل بانکداری بدون ربا یاد کرد.

 

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های اقتصادی استان آذربایجان شرقی به منظور توسعه و رشد هر چه بیشتر بانک قرض الحسنه مهرایران در استان، واحدهای اقتصادی و عموم مردم را به همکاری و تقویت بانک و فرهنگ قرض الحسنه دعوت کرد.

 

دکتر آقاپور علیشاهی، پویایی و چابکی، شفافیت، نیروی انسانی جوان، تحصیلکرده و با انگیزه وهمچنین اهداف مقدس بانک قرض الحسنه مهر ایران را مصداق عملی حرکت در راستای گام دوم انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله تعالی) در این خصوص دانست و از تلاش های شبانه روزی مدیران و کارکنان آن تقدیر کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی