شمانیوز
شما نیوز

از سوی سازمان غذا و دارو:

نخستین پروانه بهداشتی محصولات پلی‌اتیلن در صنعت پتروشیمی برای بندرامام صادر شد

شرکت پتروشیمی بندرامام موفق شد برای اولین بار در صنعت پتروشیمی کشور موفق به کسب پروانه 5 ساله ‪Food Grade‬ برای دو محصول اصلی خود شد.

نخستین پروانه بهداشتی محصولات پلی‌اتیلن در صنعت پتروشیمی برای بندرامام صادر شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی صنایع پتروشیمی خلیج فارس: شرکت پتروشیمی بندرامام در راستای حمایت از محیط زیست، ارتقاء سلامت جامعه و بالا بردن سطح کیفی تولیدات خود موفق به کسب پروانه پنج ساله  Food Grade برای محصولات پلی اتیلن سنگین ( ‪HD‬ ) و پلی اتیلن سبک ( ‪LD‬ )  از سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت شد.

پتروشیمی بندرامام مراحل دریافت پروانه ‪Food Grade‬ را از سال 1390 آغاز کرد و طی این سال ها با ارتباط مستقیم و موثری که با وزارت بهداشت و همچنین دانشگاه جندی شاپور اهواز داشت، موفق شد تمامی مراحل دریافت این پروانه را با موفقیت پشت سر بگذارد.

لازمه دریافت پروانه ‪Food Grade‬ ، اخذ مجوزهای مقدماتی دیگری از جمله پروانه بهداشتی تاسیس و بهره‌برداری، دریافت گواهینامه برای مسئولین فنی، پروانه بهداشتی ساخت محصولات‪LD ‬و HD‬، طراحی  لوگوی جدید بر روی کیسه‌های بسته‌بندی محصولات‪LD ‬و‪ HD‬به همراه شماره پروانه بهداشتی ساخت و سیب سلامت بود که با پیگیری‌های مستمر شرکت بسپاران بندرامام این مجوزها کسب شد.

گفتنی است، پروانه بهداشتی ساخت محصولات پلی اتیلن سنگین و سبک برای اولین بار در صنعت پتروشیمی کشور توسط شرکت پتروشیمی بندرامام دریافت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied