شمانیوز
شما نیوز

سرعت در ساخت پتروشیمی دهدشت

اجرای عملیات ساخت پروژه های ساختمانی ، کارگاهی ، انبارها و سایر ساختمان های مسکونی در پتروشیمی دهدشت آغاز گردید .

سرعت در  ساخت پتروشیمی دهدشت

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان با اعلام این مطلب افزود : با توجه به اینکه اجرای طرح پلی اتیلن پتروشیمی دهدشت از الویت های اصلی این است بر اساس پیگیری های بعمل آمده زمینه استفاده از منابع مالی صندوق توسعه ملی نیز فراهم گردید .

 

رسول اشرف زاده گفت : بانک عامل طرح مذکور نیز مشخص شده و طی هفته های آتی با انتخاب پیمانکار EPC  عملیات ساخت رسمی طرح مذکور سرعت خواهد گرفت  .

 

وی مزایای اجرای این طرح را ایجاد اشتغال پایدار در منطقه ، افزایش درآمد منطقه در اثر رشد صنایع و بکارگیری سرمایه های خصوصی در زمینه های مهم تولیدی ؛ حفظ قدرت و افزایش توان صادارتی کشور ؛ ارتقاء جایگاه استراتژیک ایران از طریق نقش محوری در امر سیاست گذاری و تعیین قیمت محصولات پایه پتروشیمی در صحنه بین المللی با افزایش سهم تولیدات در کشور برشمرد و گفت با اجرایی شدن این طرح و تولید پلی اتیلن سنگین و گریدهای مختلف آن که بعنوان ماده خام پایه در بسیاری از صنایع تکمیلی مورد استفاده قرار می گیرد،گام بزرگی در راستای صنعتی شدن استان کهکلویه و بویر احمد برداشته خواهد شد.

 

رسول اشرف زاده در پایان تصریح کرد : با انتخاب پیمانکار اجرایی، عملیات ساخت پروژه های ساختمانی ، کارگاهی ، انبارها و سایر ساختمان های مسکونی در پتروشیمی دهدشت به سرعت اجرایی خواهد شد .

 

لازم به ذکر است احداث طرح پلی اتیلن پتروشیمی دهدشت از اولویت­های اصلی شرکت گروه پتروشیمی سرمایه­گذاری ایرانیان می­باشد . واحد تولید پلی ایلن سنگین به ظرفیت 300 هزار تن در سال در شهرستان دهدشت می باشد و هدف از اجرای آن در مرحله اول تولید مواد اولیه پلی اتیلن سنگین برای تامین نیازهای داخلی و تغذیه صنایع پایین دستی و در مرحله بعد صادرات به بازارهای جهانی می باشد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied