شمانیوز
شما نیوز

تبلور مهر و همدلی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان

کارکنان استان اصفهان بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک، در اقدامی خودجوش و داوطلبانه و بر اساس اعتقادات دینی، مبلغ یک میلیون ریال از حقوق هرماه خود را با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه به طرح همیاران مهر اختصاص دادند.

تبلور مهر و همدلی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای توسعه و گسترش فرهنگ قرض الحسنه و همسو با نیات خیرخواهانه هموطنان، اقدام به تامین مالی جمعی، به منظور حمایت از نیازمندان تحت عنوان «طرح همیاران» نموده است.

 

در این طرح بانک قرض الحسنه مهر ایران متعهد می شود مبالغ اهدا شده از سوی خیرین را به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اقشار نیازمند جامعه در زمینه های اشتغال، معیشت جوانان، بانوان سرپرست خانوار، درمان، تحصیل وتوسعه ی روستاها و مناطق محروم و ... اختصاص دهد.

 

طرح همیاران کارکردهای خیرخواهانه ی دیگری نیز در خود تعریف کرده است، به نحوی که از طریق آن می توان با اهدای برگه ی همیاران مهر در مراسم ترحیم و بزرگداشت درگذشتگان، تحت عنوان باقیات و صالحات متوفی به جای هزینه خرید تاج گل و ... در این قبیل اقدامات، کار خیر و انسان دوستانه را گسترش داد، عمل خیری که علاوه بر اینکه لبخندی به لب یک نیازمند می نشاند سبب آرامش روح متوفی می شود.

 

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، کارکنان استان اصفهان این بانک در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک، در اقدامی خودجوش و داوطلبانه و بر اساس اعتقادات دینی مبنی بر حس انسان دوستی، مبلغ یک میلیون ریال از حقوق هرماه خودشان را با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه به طرح همیاران مهر اختصاص دادند.

 

در همین راستا ، کارکنان استان اصفهان به منظور تلاش در فرهنگ سازی طرح همیاران، ایجاد شفافیت برای مشارکت کنندگان و همچنین اعتمادسازی بین آحاد جامعه، به پرداخت کمک مالی از حساب خود به صورت ماهیانه اقدام نمودند.

 

متقاضیان مشارکت در این طرح می توانند، به سایت www.qmb.ir و یا یکی از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور مراجعه نمایند.

 

شایان ذکر است، از ابتدای اجرای طرح همیاران مهر در بانک قرض الحسنه مهرایران، کارکنان بانک به عنوان پیشگامان خیر رسانی به نیازمندان جامعه به صورت جمعی در اقصی نقاط کشور در این طرح مشارکت نمودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied