شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل بورس تهران به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران طی پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به همه روزنامه نگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

 پیام تبریک مدیرعامل بورس تهران به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بورس تهران، در متن پیام تبریک روز خبرنگار مدیرعامل بورس اوراق بهادارتهران آمده است: امروزه نقش فعالان عرصه اطلاع رسانی در انتشار به موقع، صحیح و دقیق اخبار، به ویژه با توسعه شبکه های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار شده است. ازآنجایی که وسایل ارتباط جمعی مرکز تبادل فکر و اندیشه عمومی می باشند، قطعا در این شرایط، خبرنگاران حوزه بازار سرمایه می توانند نقش تعیین کننده ای در آگاهی بخشی به جامعه و تبیین حقیقت به سرمایه گذاران و فعالان بازار سرمایه داشته باشند.

 

در سال رونق تولید، خبرنگاران سختکوش می توانند با تلاش های مجدانه به معرفی بنگاه های اقتصادی به مردم پرداخته و شرایط پیشرفت های اقتصادی کشور را فراهم نمایند. اصحاب رسانه می توانند همچون گذشته در اعتلای جایگاه بازارسرمایه نقش اساسی ایفا کنند. مسلم است، خبرنگاران با امانت داری در انتشار و دقت در صحت اطلاعات به مردم وظیفه خطیر و تعیین‌کننده بر عهده دارند.

 

آنها می توانند با یکپارچه سازی دانش مالی از عدم تقارن اطلاعاتی کاسته و در آگاهی مردم نقش موثرتری ایفا نمایند و در نتیجه موقعیت تصمیم گیری بهتر برای سرمایه گذاری اقشار مختلف جامعه دربورس فراهم می شود. خبرنگاران و رسانه ها با توزیع مناسب و به موقع اطلاعات بین سرمایه گذاران و عموم مردم جامعه می توانند در شفافیت و تقارن اطلاعات نقش اساسی ایفا و با ارتقاء سواد مالی مردم، مسیر توسعه اقتصادی کشور را هموارتر نمایند.

 

 خبرنگاران با انتشار دقیق و مسئولانه اطلاعات به مردم و انتقال خواسته ها و مشکلات به مسئولان می توانند رسالت کاری خویش را در عرصه اطلاع رسانی به اوج کمال و تعالی برسانند.

 

در خاتمه لازم می‌دانم از تلاشها و زحمات خستگی ناپذیر همه خبرنگاران و صاحبان اندیشه در انتشار به موقع و منصفانه رویدادها و اخبار بورس تهران قدردانی نمایم. امیدوارم مدیران رسانه ها، دبیران و خبرنگاران بازار سرمایه بر ارتقاء جایگاه بازار سرمایه در اقتصاد ملی باور داشته و در این راستا گام های بلندتری بردارند.

همچنین امیدوارم خبرنگاران شایسته تر از گذشته، بورس را در عرصه داخلی به مردم جامعه و در عرصه های منطقه ای و بین المللی به سرمایه گذاران خارجی معرفی نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی