شمانیوز
شما نیوز

تبریک معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

معاون وزیر نفت در امور گاز و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تبریک هفته دولت و روز کارمند به تمامی همکاران، اظهار امیدواری کرد که این مناسبت، فرصت خوبی برای ارزیابی عملکرد و شناسایی و بازبینی نقاط ضعف و قوت افراد باشد.

 تبریک معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حسن منتظرتربتی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان این مطلب، اظهار داشت: ما معمولاً به دو روش مورد ارزیابی قرار می‌گیریم؛ یکی از بُعد عملکردی و دیگری که به نظر من، بسیار مهم‌تر است، از بُعد منش و رفتار دولتمردان است؛ به ویژه که این ارزیابی به هفته دولت برگردد و بر مبنای نام‌گذاری بر اساس شهیدان عزیزی همچون رجایی و باهنر باشد.

 

وی با بیان این که آن‌چه بیشتر در این زمینه و در پایان دوره مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، رفتار کاری دولتمردان در طول دوره خدمتگزاری است، گفت: این ارزیابی حتی بیشتر از وابستگی به عملکرد دولت‌ها، به راه و روش دست‌اندرکاران و دولتمردان در نوع ارایه خدمت به مردم است.

 

معاون وزیر نفت در امور گاز ادامه داد: خوشبختانه دولت تدبیر و امید عملکرد بسیار خوبی به‌ویژه در بخش گازرسانی شهری و روستایی طی سال‌های گذشته داشته و پیش‌بینی می‌کنیم که امسال هم همچنان ۳ هزار روستا را به شبکه گاز متصل کرده و توسعه جدی در بحث گازرسانی و پایداری شبکه داشته باشیم.

 

تربتی تصریح کرد: امیدواریم که واقعاً منش ما همانی باشد که مد نظر ملت عزیزمان است؛ یعنی همان رضایتمندی و مردم‌دوستی در رفتار ما نی خود را نشان دهد و بر این اساس، بتوانیم به گونه‌ای عمل کنیم که مردم از عملکرد ما راضی باشند.

 

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پایان اظهار داشت: ما هم تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم به‌عنوان یک خدمتگزار به مردم خدمت کنیم؛ چراکه گاز کالایی خدماتی است و با تمام مردم سروکار دارد بنابراین از این منظر، ما این شانس بزرگ را داشتیم که در محیطی کار کنیم که محصولش یک محصول خدماتی و مورد پسند مردم است؛ محصولی که عملاً هم به محیط زیست کمک می‌کند و هم به رفاه مردم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی