شمانیوز
شما نیوز

پیام دکتر شیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران به‌مناسبت روز کارمند

کارمندان دولت بخشی از حلقه اتصال دولت و مردم و یکی از پایه‌های مهم ایجاد اعتماد بین دولت و مردم محسوب می‌شوند. کارمندانی که با تلاش و برخورد مناسب با ارباب‌رجوع، چهره‌ای زیبا از سازمان خود به نمایش می‌گذارند نتیجه تلاش‌ خود را در آرامش درونی‌ خود احساس می‌کنند.

پیام دکتر شیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران به‌مناسبت روز کارمند

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، کارمندان دولت بخشی از حلقه اتصال دولت و مردم و یکی از پایه‌های مهم ایجاد اعتماد بین دولت و مردم محسوب می‌شوند. کارمندانی که با تلاش و برخورد مناسب با ارباب‌رجوع، چهره‌ای زیبا از سازمان خود به نمایش می‌گذارند نتیجه تلاش‌ خود را در آرامش درونی‌ خود احساس می‌کنند.

 

کارمندان بانک‌ها، وظیفه‌ای سنگین و دشوار حفظ و صیانت از سرمایه‌های مردم و سپرده‌گذاران را بردوش دارند و همزمان با ایفای مسئولیت خدمت‌رسانی و خدمتگذاری، تلاش می‌کنند اعتماد و رضایت مشتریان را نیز نسبت به مجموعه خود بیش از پیش جلب نمایند که این رسالت عظیم و مهم جز با صبر و بردباری آنان میسر نمی‌شود. چهارم شهریور؛ روز کارمند فرصت مغتنمی است تا کارکنان خدوم مورد تکریم قرار گیرند و از تلاش‌های صادقانه آنان قدردانی شود.

 

کارمندان خدوم پست‌بانک‌ایران نیز درکنار سایر کارمندان سازمان‌ها به ویژه کارکنان باجه های پست بانک ایران و کارمندان شبکه بانکی کشور، همواره تلاش می‌کنند تا با روحیه‌ای مضاعف، خدمت صادقانه و متواضعانه را به هموطنان‌ در سراسر کشور به ویژه در مناطق کمتربرخوردار ارائه نمایند تا بتوانند در گسترش عدالت اجتماعی و توسعه کشور بیش از پیش سهیم باشند.

 

قطعاً موفقیت‌ها و سربلندی پست‌بانک‌ایران مرهون تلاش‌ها، اندیشه و تفکر کارکنان آن بوده و در سایه همدلی و همفکری آنها، روز به روز شاهد ارتقاء جایگاه این بانک مردمی و خدمتگذار در پهنه وسیع ایران اسلامی خواهیم بود.

 

ضمن گرامیداشت هفته دولت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، روز کارمند را به یکایک کارمندان دولت به ویژه همکاران زحمتکش و پرتلاش خود درسراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امیدوارم همواره در سایه حضرت حق، موفقیت و سربلند باشید. انشاالله

                                                                         بهزاد شیری

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied