شمانیوز
شما نیوز

افتخاری دیگر برای شرکت پتروشیمی نوری

دریافت تندیس طلایی چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت توسط پتروشیمی نوری

۶ شهریور ۱۳۹۸ چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت با هدف تقویت نگاه تحلیلگرانه و عملیاتی و گزارش شرکت‌های فعال در حوزه نفت و گاز کشور، درباره عملکرد خود در حیطه مسئولیت اجتماعی، برگزار شد.

دریافت تندیس طلایی چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت توسط پتروشیمی نوری

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری: در این همایش که روز سه شنبه پنجم شهریورماه ۱۳۹۸ در سالن همایش شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی برگزار شد، پتروشیمی نوری توانست تندیس طلایی این دوره از ارزیابی را به دلیل " تدوین و ارائه بهترین گزارش عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکت " کسب نماید.

بنابراین گزارش در این دوره از همایش مسئولیت اجتماعی، که با حضور آقای بیژن نامدار زنگنه وزیر محترم نفت، آقای جعفر ربیعی مدیرعامل محترم صنایع پتروشیمی خلیج فارس و دیگر مقامات برگزار شد، از مهندس صانعی مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری با اهداء تندیس و لوح سپاس تجلیل شد.

شایان ذکر است در این دوره، تعداد 67 شرکت فعال در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، گزارش های خود را به دفتر دبیرخانه همایش ارائه کردند که از این میان، پس از بررسی دقیق از سوی خبرگان صنعت نفت، کارشناسان و استادان دانشگاهی، گزارش‌ شرکت پتروشیمی نوری به عنوان گزارش برتر در پایان همایش معرفی گردید.

نور2

نور3

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied