شمانیوز
شما نیوز

رتبه برتر بازدید از سایت بیمه پاسارگاد در بین شرکت های بیمه

طبق آمار سایت الکسا (وب سایت آنالایز کننده ترافیک وب) ، پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد در بین تمام سایت های ایرانی، جز یکی از پرمخاطب ترین سایت شرکت های بیمه کشور شد.

رتبه برتر بازدید از سایت بیمه پاسارگاد در بین شرکت های بیمه

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، بر اساس این گزارش و طبق آمار سایت الکسا ، شرکت بیمه پاسارگاد با اختصاص رتبه ۱۳۷۰ در بین تمام سایت های ایرانی، جز یکی از پرمخاطب ترین رسانه های کشور قرار گرفت. این رتبه بندی بر طبق دو روش انجام می شود: رتبه بندی در میان سایت های یک کشور و رتبه بندی در میان کل سایت های جهان.

 

الکسا یکی از شرکت های زیر مجموعه آمازون است که کار خود را در سال ۱۹۹۶ شروع کرد و رتبه بندی آن برای مدیران سایت ها اهمیت بسیار زیادی دارد. این سایت از ملاک های مختلفی برای تجزیه و تحلیل سایت ها استفاده می کند که مهم ترین آن ها عبارتند از: میانگین مدت زمانی که کاربر در سایت آنلاین است. هر چه کاربران زمان بیشتری را در سایت صرف مرور و خواندن محتوا کنند، نشان دهنده با ارزش بودن محتوای سایت است.

 

Daily Pageviews per Visitor

میانگین تعداد صفحات سایت که کاربر روی آن ها کلیک می کند. هرچه کاربران تعداد صفحات بیشتری از یک سایت را مشاهده کنند نشان دهنده ارزشمند بودن محتوای سایت است.

 

Bounce Rate

این مقدار بصورت درصدی بیان می شود و نشان دهنده نرخ بازدید سایت است، اگر کاربران مدت زمان زیادی را در سایت آنلاین باشند این نرخ کمتر خواهد بود و بالعکس هرچه کاربران زودتر سایت را ترک کنند مقدار این نرخ بیشتر خواهد شد.

 

اهمیت رتبه بندی سایت الکسا نشان می دهد سیستم رتبه بندی سایت الکسا یک سیستم رتبه بندی منحصر بفرد بوده و تعداد بازدیدکنندگان سایت به طور دقیق و صحیح محاسبه و تعیین شده و توسط الکسا عمومی می گردد. نتایج اعلامی توسط سایت الکسا به طور مستقیم و یا با واسطه از طریق ابزارهای بررسی رتبه سایت الکسا همگی از پارامترهای مهم در بهینه سازی وب سایت و تعیین  موقعیت و جایگاه سایت در نتایج موتورهای جستجو به شمار می رود.

 

گفتنی است، بیمه پاسارگاد طی سال های فعالیت خود با بهره مندی از شبکه گسترده فروش گسترده، کارشناسان متخصص و کارآزموده صنعت بیمه در سراسر کشور در بیش از ۱۵ منطقه، ۸۲ شعبه ، ۲۶۰۰ نمایندگی فعال و ۲۰ هزار نماینده فروش بیمه عمر و تأمین آتیه و با به روزرسانی اطلاعات ، اخبار و گزارش های آماری ، توانسته است در حوزه اطلاع رسانی الکترونیک کوشا باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied