شمانیوز
شما نیوز

قائم مقام مدیر عامل بانک تجارت اعلام کرد:

کمک 5 میلیارد ریالی برای هموطنان آسیب دیده از سیل واریز شد

همزمان با هفته دولت کمک 5 میلیارد ریالی بانک تجارت در ادامه کمک های مالی انجام شده به هموطنان خسارت دیده از سیل اخیر کشور به حساب جمعیت هلال احمر واریز شد.

کمک 5 میلیارد ریالی برای هموطنان آسیب دیده از سیل واریز شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، نادر خواجه حق وردی قائم مقام مدیر عامل این بانک در تشریح اقدامات صورت گرفته برای هموطنان آسیب دیده از سیل گفت: بانک تجارت در عمل به مسئولیت های اجتماعی همزمان با وقوع سیل در استانهای کشور کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده توسط کارکنان خود را در قالب خرید مایحتاج عمومی از جمله مواد خوراکی در چندین نوبت برای هموطنان آسیب دیده از سیل ارسال کرده است .

 

وی در تشریح دیگر اقدامات بانک برای آسیب دیدگان از سیل افزود: در این راستا با مصوبه هیات مدیره بانک تجارت مبلغ 5 میلیارد ریال از محل صرفه جویی در بودجه تبلیغات  برای کمک به هموطنان سیل زده اختصاص یافت که این مبلغ در تاریخ 16 مرداد به حساب 99999 بنام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واریز شد. از اقدامات مهم این بانک همزمان با وقوع سیل در ایام نوروز انجام تبلیغات و اطلاع رسانی شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمر بوده است که توانست بیش از 75 میلیارد ریال کمک های مردمی را از طریق درگاههای همراه بانک، خودپرداز و سایر درگاه های آنلاین جمع آوری و به این حساب واریز کند.

 

حق وردی یادآور شد: اولویت اصلی بانک تجارت در شرایط بحرانی همچون سیل ، عدم ایجاد وقفه در خدمت رسانی به مشتریان و هموطنان است. بر این اساس در اولین ساعات وقوع سیل ارائه خدمات به مشتریان توسط شعب این شعب در مناطق سیل زده از سر گرفته شد.

 

بر اساس هماهنگی انجام شده و به موجب تفاهمنامه سه جانبه ای که میان بانک تجارت با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس وزارت آموزش و پرورش، و جامعه خیرین مدرسه ساز در شرف انعقاد است از محل کمک های جمع آوری شده پرسنل بانک تجارت سه باب مدرسه در 3 استان سیل زده کشور احداث می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied