شمانیوز
شما نیوز

رکورد تولید شمش برای نخستین بار در فولاد خوزستان

رکورد تولید شمش فولادی برای نخستین بار در شرکت فولاد خوزستان در ۵ ماهه اول سال از مرز یک میلیون و ششصد هزار تُن گذشت.

رکورد تولید شمش برای نخستین بار در فولاد خوزستان

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان: مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید فولاد خوزستان گفت: این رکورد شکنی با رشد یک درصدی تولید شمش نسبت به مدت مشابه سال پیش و همراه با دقت در مصرف بهینه انرژی و رعایت محدودیت های فصل گرم در واحدهای بهره‌برداری بدست آمده است.

غلامرضا طالبی تصریح کرد: تولید شمش در فولاد خوزستان سال گذشته تا همین تاریخ یک‌ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۵۶۹ تُن بوده و با یک درصد رشد، تولید ما به یک‌ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۶۹ تُن در پایان مردادماه سال جاری رسید.

وی اظهار داشت: تلاشگران تولید در فولاد خوزستان در بخش احیا مستقیم نیز در همین مدت با رشد ۱۱ درصدی تولید موفقیت شایان توجهی بدست آوردند.

طالبی افزود: مجموع تولید آهن اسفنجی واحدهای احیا مستقیم تا پایان مردادماه ۹۸ به یک میلیون و ۶۸۵ هزار و ۵۰۱ تُن رسید، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال قبل یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۴۴۲ تُن ثبت شده بود و این نشانگر ۱۱ درصد رشد در تولید این محصول میانی طی ۵ ماهه نخست سال جاری می باشد.

مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید فولاد خوزستان در پایان ضمن تبریک این رکورد شکنی ها و موفقیت های بزرگ که همزمان با ایام خجسته دهه ولایت در سال جاری حاصل شد، ابراز امیدواری کرد با کمک خداوند متعال و تلاش کارکنان همین روند تا پایان سال ادامه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied