شمانیوز
شما نیوز

مدیر عامل پتروشیمی خوزستان خبرداد:

ارتباط موثر با مشتریان برای ارتقا مستمر کیفیت محصولات آغاز شد

مدیر عامل پتروشیمی خوزستان با تاکید بر ضرورت ارتباط موثر با مشتریان برای گرفتن بازخورد مناسب در کمترین زمان ممکن گفت: این کار برای ارتقا مستمر کیفیت محصولات و ایجاد تنوع در گرید محصولات بر اساس نیاز مشتریان و خدمات پس از فروش انجام می‌شود.

 ارتباط موثر با مشتریان برای ارتقا مستمر کیفیت محصولات آغاز شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی خوزستان صالح احمدی  در بازدید از شرکت مهندسی صنعت و تولید جمع‌ساز با تاکید براینکه این اقدام در راستای عمل به وعده‌ها انجام می‌شود،ادامه‌داد: ارتباط مستقیم با مشتریان و برنامه پایش و بررسی مشکلات فنی پس از فروش و ارائه بازخورد به طور مداوم ضروری است.

در این بازدید هنری مدیرعامل شرکت مهندسی صنعت و تولید جمع‌ساز با بیان اینکه طی بیش از 20 سال تجربه، تبدیل به یکی از سرآمدان صنعت چراغ خودرو شده‌اند، گفت:این شرکت بیش از 150 محصول برای سطح متنوعی از ابزار روشنایی خودرو در حال عرضه دارد که هرکدام از آنها مطابق با سطح بالاترین استانداردهای بین‌المللی طراحی و تولید می‌شوند.

هنری افزود : تولید پلیکربنات در کشور پشتوانه خوبی در زنجیره تامین برای شرکت‌های چراغ‌ساز است که نیاز به واردات آن را مرتفع می‌سازد .

لازم به ذکر است در تیر ماه سال جاری با دعوت مدیر عامل پتروشیمی خوزستان مشتریان داخلی این شرکت از سایت‌ها و آزمایشگاه بازدید و با مدیران از این شرکت رو در رو  مذاکره کردند.

صالح احمدی در این بازدید از ساماندهی امور مشتریان و برقراری ارتباط موثر با آنها برای گرفتن بازخورد مناسب در کمترین زمان ممکن برای ارتقا مستمر کیفیت محصولات و ایجاد تنوع در گرید محصولات بر اساس نیاز مشتریان و خدمات پس از فروش خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied