شمانیوز
شما نیوز

نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت برگزار شد

نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت همزمان با دومین نمایشگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغال با حضور دستگاه های اجرایی، شرکت ها، سازمان ها و کارآفرینان استان خوزستان برگزار شد.

نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت برگزار شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان: علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: ضمن تبریک هفته دولت به استاندار خوزستان و سایر دستگاه های اجرایی گفت: از مهم ترین دستاوردهای فولاد خوزستان در سال ۹۸ برگزاری اولین نمایشگاه بومی سازی قطعات،‌ تجهیزات و مواد بود؛ در این نمایشگاه از شرکت های قطعه ساز، دانش بنیان و مبتکرین عرصه فولاد دعوت بعمل آمد و ۶۵ شرکت داخلی حضور فعال داشتند. 

وی در ادامه اظهار داشت: این استقبال سازندگان و تولیدکنندگان داخلی، اشتغال پایدار و کارآفرینی را به همراه دارد؛ همچنین در این نمایشگاه بیست تفاهم نامه همکاری با تامین کنندگان به امضاء رسید.

محمدی تاکید کرد: راه اندازی خط تولید اسلب عریض از طرح های مدنظر شرکت فولاد خوزستان است و هدف از راه اندازی آن تامین خوراک شرکت فولاد اکسین می باشد.

مدیرعامل فولاد خوزستان با حضور در غرفه خانه مطبوعات استان در نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: رسانه و مطبوعات بعنوان صدای رسای جامعه می توانند کمک فراوانی به صنعت، رونق تولید و اشتغال جوانان کنند؛ همچنین انتظار ما به عنوان یک شرکت صنعتی مادر این است که این قشر متخصص و تلاشگر در مسیر پیشرفت و توسعه صنعت فولاد، رسالت ارزشمندی که بر دوش دارند را به نحو مطلوب اجرا نمایند.

محمدی همچنین از اهالی رسانه دعوت نمود که در آینده نزدیک از خط تولید فولاد خوزستان بازدید نموده و در جریان تلاش یکپارچه کارکنان این شرکت در راستای تولید پایدار و ایمن قرار گیرند.

وی ادامه داد: فولاد با تمام توان از تولیدکنندگان و سازندگان داخلی حمایت می کند و این روند یقینا مسبب اشتغال پایدار و کارآفرینی است؛ همچنین بومی سازی قطعات و تجهیزات در این شرکت تا قطع وابستگی کامل به خارج ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت همزمان با دومین نمایشگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغال با حضور سید نورالله حسن زاده معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان و کیامرث حاجی زاده سرپرست معاونت توسعه و مدیریت و منابع انسانی و سایر مسئولان استانی افتتاح شد.

سید نورالله حسن زاده معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری سال "رونق تولید"  نام گذاری شده است، در این نمایشگاه سعی شده است یک فرصت مناسب از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال و پتانسیل های موجود در استان به معرض نمایش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد غرفه‌های نمایشگاه به بخش خصوصی واگذار شده افزود: ادغام نمایشگاه هفته دولت و نمایشگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغال نشان از اهتمامی است که دولت نسبت به این بخش دارد.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان تاکید داشت: طبق قوانین و مقررات و دستورالعمل های تعیین شده از سوی دولت، برای رفع مشکلات، کارگروه‌های متعددی به ریاست استاندار خوزستان به عنوان نماینده عالی دولت برگزار خواهد شد.

حسن زاده گفت: حوزه فولاد، معدن و تجارت، بخش کشاورزی و گردشگری از اولویت های برگزاری این نمایشگاه می باشند؛ همچنین برگزاری نمایشگاه مسبب حفظ اشتغال موجود است.

وی افزود: یکی از اولویت های دولت، در سال جاری، برطرف نمودن مشکلات بر سر راه صادرات است.

در ادامه کیامرث حاجی زاده سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: با وجود صنایع و معادن بزرگ اعم از فولاد، نفت و گاز و رتبه اول تولید محصولات استراتژیک کشاورزی، خوزستان قلب تپنده اقتصاد ایران می باشد.

وی در پایان سخنان خود راه برون رفت از مشکلات را محور توسعه پایدار دانست و اظهار داشت: باید به سمت ایجاد بزرگراه، آزاد راه و راه آهن حرکت کرده و ترانزیت کالا از مرکز کشور به بنادر را آسان کنیم.

گفتنی است، این نمایشگاه با حضور ۲۰۰ غرفه از تاریخ ششم لغایت نهم شهریورماه ۹۸ در دو سالن امام رضا (ع) و خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز برگزار شد.

نض8

نض2

 

نض3

نض5

 

نض6

نض7

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied