شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین معتبر

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین به یکی از دغدغه های جدید سرمایه گذاران ایرانی بدل شده است. افرادی که به دنبال افزایش دارایی خود هستند، بازار ارز دیجیتال را برای سودهای چند برابری هدف گرفته اند و قصد دارند که با سرمایه گذاری در آن، پول خود را چند برابر کنند.

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین معتبر

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین به یکی از دغدغه های جدید سرمایه گذاران ایرانی بدل شده است. افرادی که به دنبال افزایش دارایی خود هستند، بازار ارز دیجیتال را برای سودهای چند برابری هدف گرفته اند و قصد دارند که با سرمایه گذاری در آن، پول خود را چند برابر کنند. اگر شما هم می خواهید مثل این افراد سود زیادی از سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها به دست آورید، نیاز به انتخاب یک یا چند ارز دیجیتال خوب و یک صرافی آنلاین معتبر دارید. در این مقاله به همه چیزهایی که برای پولدار شدن لازم دارید می رسید! 

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال چیست؟

پیش از این که بخواهید اقدام به خرید ارز دیجیتال بکنید، ابتدا باید با آن آشنا شوید. اطلاعاتی که درباره ارز دیجیتال به دست می آورید می توانند شما را به روشی سریع تر و مطمئن تر به سودگیری برسانند. ارز دیجیتال یا رمز ارز، شکلی از دارایی است که امکان پرداخت غیرمتمرکز، بدون واسطه، ارزان، امن، سریع، شفاف و غیرقابل جعل را به ما می دهد. اولین ارز دیجیتال بیت کوین نام دارد که در سال 2008 و توسط فرد یا افرادی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو ساخته شده است. ساتوشی بیت کوین را طوری طراحی کرده است که در برابر تورم و سایر مشکلات مالی و اقتصادی مقاوم باشد. طراحی هوشمندانه بیت کوین باعث شد تا متخصصان زیادی در سر تا سر جهان از آن استقبال کنند. به تدریج علاوه بر بیت کوین (BTC) ارزهای دیجیتال دیگر مانند ریپل (XRP)، اتریوم (ETH)، کاردانو (ADA) و... ساخته شدند. هم اکنون بیشتر از 11 هزار ارز دیجیتال مختلف وجود دارد که برخی از آن ها می توانند در یک روز سرمایه شما را چند برابر کنند!

خرید ارز دیجیتال

 

خرید ارز دیجیتال چگونه است؟

برای خرید ارز دیجیتال ابتدا باید ارزهای مناسب سرمایه گذاری و یک صرافی آنلاین معتبر را شناسایی کنید. شاید خودتان برای انجام این کار تخصص لازم را نداشته باشید اما جایی برای نگرانی نیست! ما 3 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید انتخابی راحت تر داشته باشید. بیت کوین بزرگ ترین ارز دیجیتال در بازار رمز ارزها است. رمز ارز بیت کوین، تقاضایی معادل 887 میلیارد دلار دارد که پیش بینی می شود به زودی مرز 1 تریلیون دلار را رد کند! پس از بیت کوین، اتریوم با 366 میلیارد دلار ارزش، در رتبه دوم بازار جا دارد. البته اتریوم تقریبا نصف بیت کوین عمر کرده و هنوز جای زیادی برای رشد دارد. سومین ارز دیجیتال، که اتفاقا در چند روز اخیر با رشد بالای قیمت سر و صدای زیادی به پا کرده است، کاردانو نام دارد. کاردانو (ADA)، حدود 84 میلیارد دلار ارزش دارد و پس از اتریوم دومین آلت کوین برتر بازار می باشد. این 3 رمز ارز فقط بر اساس ارزش بازار معرفی شده اند. ارزهای دیجیتال بسیاری وجود دارند که امکان رشد قیمت بالایی دارند اما تقاضا برای آن ها مقداری کم تر است.

هر ارز دیجیتالی را که بخواهید برای خرید انتخاب کنید، باید از صرافی آنلاین بخرید. پس انتخاب یک صرافی آنلاین معتبر هم درست به اندازه انتخاب یک ارز دیجیتال مهم است. شما برای خرید ارز دیجیتال ابتدا باید در صرافی آنلاین ثبت نام کنید و پس از انجام احراز هویت، با شارژ حساب خود، خرید و فروش ارز دیجیتال را شروع کنید. خرید بیت کوین و خرید اتریوم، دو نمونه از رایج ترین موارد خرید ارز دیجیتال است. با این وجود ارزهای دیگر مانند سولانا (SOL)، پولکادات (DOT)، چین لینک (LINK)، بایننس کوین (BNB)، دوج کوین (DOGE) و... هم حجم بالایی از خرید و فروش را به خود اختصاص داده اند.

صرافی آنلاین ارز دیجیتال

صرافی آنلاین ارز دیجیتال

اعتبار یک صرافی آنلاین را احترام آن به مشتری تضمین می کند. هر صرافی برای احترام به مشتری و جلب رضایت او سیاست های مختلفی را اتخاذ می کند. اگر در نهایت این سیاست ها به ایجاد حس رضایت در کاربر ختم شوند، می توان یک صرافی آنلاین را معتبر دانست. صرافی آنلاین بیت ایمن، یک صرافی ایرانی است که اعتبار خود را به اشکال مختلف نشان می دهد. گرفتن تاییدیه از پلیس فتا و سایت های برتر حوزه رمز ارز و تکنولوژی، تنوع ارزی بالا برای راحتی کاربر در انتخاب، کارمزد پایین معاملات، ایجاد راه های درآمد جانبی برای کاربران (مانند درآمد از دعوت دوستان)، ارائه آموزش و تحلیل های رایگان، طراحی کیف پول 3 امضایی اختصاصی برای افزایش امنیت در نگهداری دارایی سرمایه گذاران، پشتیبانی آنلاین 24 ساعته، تسویه آنی و... مواردی از ویژگی های صرافی بیت ایمن می باشند. 

برای آغاز کار خود در این صرافی آنلاین، ابتدا باید در سایت آن ثبت نام و احراز هویت کنید. این کار به شما امکان دسترسی به معاملات را می دهد و پس از انجام آن می توانید با شارژ کردن حساب خود، معاملاتتان را آغاز کنید. این صرافی 41 رمز ارز پر طرفدار و محبوب را برای خرید و فروش در اختیار شما می گذارد. لیست این رمز ارزها را می توانید در صفحه اصلی سایت بیت ایمن مشاهده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied