شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی

خرید VPS بلوسرور یا او وی اچ کلود یا دیجیتال اوشن

در خرید VPS ارزان انتخاب مکان سرور مجازی مهم است. بلوسرور ارایه دهنده خرید سرور مجازی در آسیا، اروپا و ایالات متحده است، بنابراین اگر در ایران، اروپا یا هر کشور دیگری در جهان هستید، می توانید با خرید VPS از بلوسرور در نزدیکترین مکان جغرافیایی به مخاطبان سایت خود نزدیکتر باشید و سایت یا اپلکیشن خود را با سرعت بالاتری در اختیار کاربران قرار دهید.

خرید VPS بلوسرور یا او وی اچ کلود یا دیجیتال اوشن

در خرید VPS ارزان انتخاب مکان سرور مجازی مهم است. بلوسرور ارایه دهنده خرید سرور مجازی در آسیا، اروپا و ایالات متحده است، بنابراین اگر در ایران، اروپا یا هر کشور دیگری در جهان هستید، می توانید با خرید VPS از بلوسرور در نزدیکترین مکان جغرافیایی به مخاطبان سایت خود نزدیکتر باشید و سایت یا اپلکیشن خود را با سرعت بالاتری در اختیار کاربران قرار دهید.

سرور مجازی (VPS) یک ماشین مجازی است که یک کپی مستقل از یک سیستم عامل (OS) را در یک سرور اختصاصی اجرا می کند و مشتریان می توانند تمام منابع موجود را بدون محدودیت کنترل و مدیریت کنند. تقریبا میتوان گفت VPS برای اجرای هر گونه میزبانی سایت، از نظر عملکردی معادل یک سرور فیزیکی اختصاصی اما بسیار مقرون به صرفه و بسیار مقیاس پذیر است.

معرفی سرویس دهندگان VPS سرورمجازی

  1. خرید VPS بلوسرور
  2. سرور مجازی OVH Cloud
  3. VPS Vultr
  4. سرور ابری digitalocean

نکاتی درباره خرید VPS و سرور مجازی

 ذخیره و مشاهده اطلاعات به کاربران نهایی که در نزدیکی کشور سرور شما هستند به معنی تاخیر کمتر در تبادل اطلاعات بین سرور و سیستم کاربران است که باعث تجربه کاربری بهتر میشود به همین خاطر انتخاب سرور مجازی که به کاربران شما نزدیکتر باشه اهمیت بالایی دارد. چون زمان بارگذاری صفحات وب نیز از موارد مهمی است که موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی به آن توجه می کنند. هرچقدر سرورمجازی (VPS) به کاربران سایت شما نزدیکتر باشد، سرعت باز شدن سایت و تاثیر آن در SEO بالا است و رتبه سایت را در معیارهای گوگل بهبود میبخشد.

1 – خرید VPS بلوسرور

بلوسرور (Blueserver.ir) از ارایه دهندگان خرید VPS ارزان در ایران است و سرور مجازی (VPS) بلوسرور از بیش از 30 کشور در دنیا ارایه میشود و کاربران از لحاظ موقعیت مکانی برای خرید VPS (سرور مجازی) انتخاب های زیادی دارند. از جمله کشورهایی که Blueserver فروش VPS دارد، VPS ایران است که باتوجه به سخت افزار بروزی که از قطعات درایو SSD NVME و cpu intel نسل جدید استفاده میکند، بسیار مناسب برای اجرای سایت برای کاربران داخل کشور است. وی پی اس Blueserver.ir هم مانند VPS OVH Cloud و vultr از درایو NVME استفاده میکند.

انواع سرور مجازی بلوسرور

از سایر موقعیت های جغرافیایی در خرید VPS بلوسرور به سرور مجازی VPS امارات میتوان اشاره کرد. از سرور مجازی امارات برای استفاده های پی پال، فعالیت های تجاری، ثبت نام در آزمون ها استفاده میشود. سرور مجازی امارات در شهر دبی قرار دارد و دارای پورت شبکه1Gb/s  است. در سرور مجازی امارات blueserver برخلاف سایر دیتاسنترها که فقط سیستم عامل لینوکس قابل ارایه است، امکان نصب سیستم عامل ویندوز 2012، 2019 و با دسترسی VNC و کنسول به سرورها فراهم است.

از وی پی اس های بلوسرور میتوان برای VPS فارکس، VPS ترید، راه اندازی سایت، راه اندازی ربات، سرور بورس استفاده کرد. از مزایای بلوسرور در خرید سرور مجازی به نصب رایگان کنترل پنل های directadmin, cpanel, cwp اشاره کرد. نصب انواع کنترل پنل برای راه اندازی سایت رایگان بوده و در کنار آن، فایروال برای امنیت سرور و سیستم عامل، SSL Lets encrypt که رایگان است، برای هر سفارش به رایگان نصب میشود.

2 - سرور مجازی Ovh cloud

OVH شرکت بزرگ فرانسوی است که دفتر مرکزی این دیتاسنتر در فرانسه قرار دارد که از بزرگترین فروشندگان سرور مجازی، سرور اختصاصی است، سرورمجازی OVH Cloud از سخت افزارهای مانند Intel next-generation، NVMe SSD storage و جدیدترین زیر ساخت ها استفاده میکند. از ویژگی های این ارایه دهنده خدمات VPS میتوان به این موارد اشاره کرد : وی پی اس با عملکرد بالا (High performance) و قیمت های مناسب ، مقیاس پذیری (scalability) و سفارشی سازی، ترافیک نامحدود و حداکثر 2 گیگابیت بر ثانیه پهنای باند (2 Gbit/s bandwidth) از مزایای این سرویس دهنده دیتاسنتر است

سرور مجازی OVH Cloud

3 – VPS Vultr

Vultr سرور مجازی های SSD ابری با عملکرد بالا را ارائه می دهد که هدف آن ایجاد مطمئن ترین و کارآمدترین سرویس برای راه اندازی سرور ابری با هارد SSD سریع است. Vultr درایوهای (SSD) را با استفاده از آخرین نسل CPU های اینتل در یک کنترل پنل کامل از ویژگی های و امکانات زیاد ارائه می دهد. شما می توانید 14 مکان جغرافیایی برای سرورها در سرتاسر جهان انتخاب کنید و سرور ابری خود را در 60 ثانیه ایجاد کنید.

Vultr دارای پلن VPS "محاسبات فرکانس بالا" (High Frequency Compute) است که سرعت کلاک CPU بالا و NVMe  با عملکرد بالایی دارد. Vultr یک ارائه دهنده VPS تقربا جدید در مقایسه با رقبا است، اما آنها در چند سال گذشته به یک گزینه محبوب تبدیل شده اند. کنترل پنل آنها با DigitalOcean همتراز است و سرور های محاسباتی با فرکانس بالا با قیمت و عملکرد عالی ارایه میدهند.

vultr nvme

4 - سرور ابری digitalocean

اگر به دنبال پلتفرم رایانش ابری ساده هستین، سرویس های دیجیتال اوشن مناسب است، DigitalOcean به دلیل سادگی سرورهای ابری، زیرساخت قوی و قابل اعتماد و قیمت ارزان به سرعت به یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان میزبانی ابری تبدیل شده است. DigitalOcean به شما امکان می دهد یک زیرساخت قوی سرور ابری با ویژگیهای مانند آدرس های IP شناور ، شبکه اختصاصی، پهنای باند Tier-1 و هارد دیسک های SSD سرورمجازیتان را مدیریت کنید. همه سرور مجازی (VPS) ابری آنها در عرض 55 ثانیه ارائه می شود .

DigitalOcean همچنین به تازگی یک VPS مشابه به نام " Premium Droplets " را معرفی کرده است که توسط پردازنده های intel و AMD با درایوهایNVMe  طراحی شده است. Digital Ocean یکی از ارائه دهندگان ابری رایج است که بر روی استقرار آسان برنامه ها در زیرساخت ابری خود تمرکز دارد و در بین توسعه دهندگان بسیار محبوب است. Digital Ocean در نیویورک، کمبریج و بنگلور مستقر است و مراکز داده را در 8 مکان (نیویورک، سان فرانسیکو، آمستردام، لندن، فرانکفورت، تورنتو و بنگلور) اداره می‌کند.

digitalocean panel

نتیجه گیری :

تمام سایت هایی که در بالا نام برده شد، از بلوسرور، OVH Cloud ،Vultr ،digitalocean خدمات مجازی سازی و VPS ارایه میدهند و کاربران باتوجه به ویژگی های هر سرویس دهنده میتوانند اقدام به خرید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied