شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی//

معرفی ورق استیل ۳۲۱ و استعلام قیمت ورق استیل ۳۲۱

در شرایط حاضر، ورق‌های استیل، کاربردهای بسیار زیادی در مصارف گوناگون دارند. این ورق‌ها، در گریدهای مختلفی ساخته می‌شوند.

معرفی ورق استیل ۳۲۱ و استعلام قیمت ورق استیل ۳۲۱

در شرایط حاضر، ورق‌های استیل، کاربردهای بسیار زیادی در مصارف گوناگون دارند. این ورق‌ها، در گریدهای مختلفی ساخته می‌شوند. ورق استیل ۳۲۱ یکی از انواع ورق‌های پرکاربرد استیل است. این ورق از جمله ورق‌های استیل نسوز به شمار می‌رود. به این نوع از ورق‌های استیل، فولاد آستنیتی ۱۸٫۸ نیز گفته می‌شود. 

این دسته از ورق‌های استیل از جمله فولادهای زنگ نزن و یا ضد زنگ به شمار می‌روند. این محصولات فلزی با عنوان استیل ضد سایش نیز شناخته می‌شوند. ورق استیل با گرید ۳۲۱ در دسته محصولات نگیر و دارای خواص غیر مغناطیسی، جای می‌گیرد. لذا جذب آهن‌ ربا نمی‌شود. این محصول، دارای ویژگی‌ها و خواص منحصر به‌ فردی است. در این مقاله قصد داریم به معرفی ورق استیل ۳۲۱ و بیان ویژگی­های آن اقدام نماییم. سپس روش استعلام قیمت ورق­های استیل ۳۲۱ و نحوه خرید این محصولات را مطرح نماییم.

معرفی ورق استیل ۳۲۱

گرید ۳۲۱ ورق‌های استیل، استحکام بسیار بالاتری نسبت‌ به دیگر انواع این محصولات دارند. این دسته از ورق‌ها نسبت‌ به خوردگی بین دانه‌ای، حساسیت بالایی ندارند. لذا کاربردهای آن‌ها بسیار وسیع و متنوع است. در حالت معمول، در مواقعی که قصد داشته باشند پروژه‌هایی را با دمای بسیار بالا انجام دهند، از این دسته از ورق‌های استیل استفاده می‌کنند.

چراکه این ورق‌ها، مقاومت بسیار بالایی در برابر دمای بالا و حرارت دارند. به‌ طور کلی می‌توان گفت ورق‌های استیل با گرید ۳۲۱ می‌توانند بهترین خواص و ویژگی‌های خود را در محدوده دمایی میان ۴۲۷ درجه سانتی‌ گراد تا ۹۰۰ درجه، به نمایش در آورند. بنابراین از نظر بسیاری از متخصصین این حوزه، بهتر است این محصولات را در این دماها مورد استفاده قرار دهید.

از طرف دیگر این ورق‌ها می‌توانند در برابر پوسته پوسته شدن و خوردگی نیز دوام بسیار بالایی را از خود نشان دهند. در فرآیند تولید ورق‌های استیل با گرید ۳۲۱ از درصد بالای کروم استفاده‌ شده است. همین عامل نیز باعث شده تا این ورق‌ها بتوانند در برابر اکسیداسیون و دمای بالا از خود مقاومت بالایی نشان دهند.

ویژگی‌های ورق استیل ۳۲۱

ورق‌های استیل ۳۲۱، دارای ویژگی‌های قابل‌ توجهی هستند. از جمله خواص و ویژگی‌های ورق استیل با گرید ۳۲۱ می‌توان به خاصیت شکل‌ پذیری بسیار مناسب آن اشاره کرد و یا قابلیت جوشکاری این دسته از ورق‌های استیل را نام برد. لذا این محصول به‌ راحتی به شکل و فرم مورد نظر شما در خواهد آمد.

از طرف دیگر به‌ راحتی می‌توانید آن را جوشکاری نمایید. پس‌ از فرایند جوشکاری نیز به آنیل کاری، نیازمند نیست. به‌ طور کلی می‌توان گفت از ورق استیل با گرید ۳۲۱ در بیشتر موارد، به‌ منظور تجهیزات جوش داده‌ شده سنگین استفاده می‌کنند. علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت زیاد، این محصول فلزی، مقاومت و سختی بسیار بالایی در دماهای بسیار پایین و برودتی دارد.

اما نکته‌ای که لازم است در نظر داشته باشید این است که این نوع از ورق‌های استیل برای انجام پروژه‌های تزئینی و دکوری مناسب نیستند. چراکه به‌ راحتی نمی‌توانید این ورق‌ها را پولیش کاری نمایید. از جمله موارد کاربرد این ورق‌های استیل می‌توان به ساخت تجهیزات پردازش شیمیایی و تجهیزات پالایش نفت اشاره کرد.

تولید انواع مبدل‌های حرارتی از دیگر موارد کاربرد ورق‌های استیل با گرید ۳۲۱ است. در عملیات ریخته‌گری دیگ بخار و یا ساخت سوپر هیترها نیز از این محصولات استفاده می‌کنند و یا این نوع از ورق‌های استیل را در ساخت اجزای مختلف هواپیماها، جت و… مورد استفاده قرار می‌دهند. ساخت کاورهای آنیل از دیگر موارد کاربرد این ورق‌های استیلی است.

استعلام قیمت ورق استیل ۳۲۱

در حال حاضر این امکان فراهم‌ شده که متقاضیان و خریداران بتوانند جهت خرید انواع ورق‌های استیل به استعلام قیمت این محصولات دست بزنند. بنابراین پیش از خرید این نوع از ورق استیل نیز می‌توانید به استعلام قیمت ورق استیل ۳۲۱ دست بزنید و از قیمت روز آن مطلع گردید.

چراکه همان‌طور که می‌دانید قیمت انواع مختلف ورق‌های استیل از جمله ورق استیل گرید ۳۲۱، با در نظر گرفتن چند عامل مهم مشخص می‌شود. از جمله عوامل اثرگذار بر قیمت این محصولات می‌توان ابعاد و اندازه‌های محصول مورد نظر را نام برد.

در حالت معمول هر چه متقاضیان به ابعاد وسیع‌تری از این محصولات و ورق‌های فلزی، نیاز داشته باشند لازم است قیمت بالاتری هم بابت آن پرداخت نمایند. بنابراین می‌توانید با در نظر گرفتن پروژه کاری و میزان نیاز و مصرف خود، ورق استیل با ابعاد مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.

یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت ورق­های استیل ۳۲۱، شرکت تولید کننده و یا برند محصول مورد نظر است. در شرایط حاضر، تولید کنندگان مختلفی به کار ساخت این محصولات اشتغال دارند. کارخانه‌های سازنده مختلف، ورق‌های استیل را در ابعاد استاندارد و یا اندازه‌های مورد نظر شما طراحی و تولید می‌نمایند و روانه بازار مصرف می‌گردانند.

کیفیات و ویژگی‌های این محصولات نیز با یکدیگر دارای اختلافاتی است. لذا قیمت آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. وزن این محصولات نیز قیمتشان را تغییر می‌دهد.

خرید ورق استیل ۳۲۱

برای خرید ورق استیل با گریدهای مختلف از جمله ورق استیل گرید ۳۲۱ می‌توانید به شرکت و مجموعه فلز کالا مراجعه نمایید و محصولات مورد نظر خود را در ابعاد و اندازه‌های استاندارد و یا ابعاد دلخواه، انتخاب و خریداری نمایید و از ویژگی‌های خاص این محصولات فلزی بهره‌مند گردید.

شرکت فلز کالا در زمینه واردات، فروش، خدمات برش، خش، روکش و همچنین بسته‌بندی انواع ورق‌های استیل، دارای سابقه بیش‌ از ۲۵ سال است. محصولات این شرکت از برندهای معتبر بین‌المللی و جهانی انتخاب و خریداری می‌شوند. از جمله این برندها می‌توان به آسرینوکس اسپانیا، دوو و پوسکو کره جنوبی اشاره کرد و یا برند وای سی اینوکس و یوسکو تایوان را نام برد.

قیمت خرید ورق­های استیل ۳۲۱ در مجموعه فلز کالا، کاملا مقرون‌ به‌ صرفه و مناسب است و متناسب با کیفیت‌های ورق استیل مورد نظر شما تعیین شده است. شرکت فلز کالاها این دسته از محصولات خود را در ضخامت‌های مختلف و به صورت‌های مات و براق در اختیار خریداران و متقاضیان قرار می‌دهد.

بنابراین برای خرید ورق استیل ۳۲۱ در تعداد مورد نظرتان و با ضخامت‌های ۰/۳ تا ۵۰ میلی‌ متر می‌توانید به وب‌سایت اینترنتی این مجموعه به آدرس http://felez.org مراجعه نمایید و ورق استیل مورد نظر خود را با طول و عرض‌های مورد نیاز، خریداری کنید.

 

مطلب فوق رپورتاژ آگهی بوده و شمانیوز در قبال این مطلب مسئولیتی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied