شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

10 مهارتی که یک معلم انگلیسی خوب به آن نیاز دارد

پس می خواهید مدرس زبان انگلیسی خوبی باشید؟ عالیه! با تلاش برای تبدیل شدن به بهترین معلم زبان انگلیسی نه تنها در حرفه شخصی خود سرمایه گذاری خواهید کرد، بلکه در این راه، شاگردان خوبی را هم پرورش خواهید داد.

 10 مهارتی که یک معلم انگلیسی خوب به آن نیاز دارد

هیچ کس معلم بزرگ را فراموش نمی کند. بنابراین، چه می‌خواهید یک معلم انگلیسی برای کودکان و سطوح مقدماتی باشید، چه زبان آموز پیشرفته را آموزش دهید، مطمئن شوید که تمام مهارت‌های مورد نیاز خود را دارید. 

 

 10 مهارتی که هر مدرس زبان انگلیسی حرفه‌ای باید بداند

  1. مهارت های عالی تلفظ، واژگان و دستور زبان انگلیسی

زمانی که شروع به تدریس به زبان انگلیسی کردید، باید مهارت های زبان خود را بهبود بخشید. دانش آموزان شما باید بتوانند آنچه شما می گویید را درک کنند و به دستور زبان شما اعتماد کنند. گاهی اوقات معلمان بازخورد مفیدی از مدیران خود در این مورد دریافت نمی کنند تا از آنها برای بهبود حمایت کنند. برای آشنایی با کتاب لغت انگلیسی (vocabulary) کلیلک کنید.

  1. اعتماد به نفس و مهارت برای دادن درس های انگیزشی و جالب به دانش آموزان خود

معلمان کمی شبیه بازیگران هستند. شما باید نمایشی برگزار کنید تا دانش آموزانتان روی درس تمرکز کنند و علاقه خود را حفظ کنید. 

  1. منابع آموزشی خود را توسعه دهید

ممکن است شما آموزش زبان انگلیسی را فقط با کتاب‌های متداول در دستور باشید، اما می‌خواهید راه‌هایی برای توسعه مطالب برای استفاده در کلاس بیابید که دانش‌آموزان را درگیر و به چالش بکشد. معلمانی که مطالب عالی خلق می کنند در بین دانش آموزان خود محبوب هستند و بازخورد خوبی دریافت می کنند. (کتاب ریدینگ Reading )

  1. ارزیابی

معلمان انگلیسی خوب در ارزیابی پیشرفت، نقاط قوت و ضعف دانش آموزان خود عالی هستند. معلمان تنها با ارزیابی صحیح دانش آموزان می توانند به آنها کمک کنند تا شکاف های دانش خود را پر کنند و به آنها کمک کنند تا به بهترین شکل یاد بگیرند. 

  1. تأمل در تمرین و آموزش

معلمان انگلیسی خوب در طول حرفه خود بهتر می شوند. شما می‌توانید این کار را با تأمل در درس‌ها و تمرین‌های خود و همچنین با آموزش انجام دهید.

  1. تسلط بر موضوع خود

اگر برای آموزش بهتر زبان انگلیسی نیاز به واژگانی دارید تا بتوانید زبان آموزان را به وجد بیاورید و به یادگیری آنها کمک کنید، لازم است لازم است تا همیشه مطالعات گوناگونی از منابع انگلیسی‌زبان داشته باشیدو خود را به روز نگه دارید.

  1. از تکنولوژی‌های جدید در کلاس درس استفاده کنید

صفحه نمایش های تعاملی، وب سایت ها و برنامه ها بخشی از کار معلم هستند. این حیاتی است که بتوان از آنها به درستی استفاده کرد و به دانش آموزان در انجام این کار کمک کرد. 

  1. با جدیدترین روش ها کار کنید

 آموزش - هنر تدریس - همیشه تغییر می کند، زیرا تحقیقات به ما می گوید که دانش آموزان چگونه بهترین یادگیری را می گیرند. اگر می‌خواهید معلم زبان انگلیسی خوبی باشید، مهم است که در مورد جدیدترین تئوری‌ها در مورد تدریس بیاموزید و از آنها برای به‌روزرسانی تمرین خود استفاده کنید. ایده خوبی است که در وبلاگ ها و وب سایت های تحقیقاتی مشترک شوید، و درباره جدیدترین تفکرات بیشتر یاد خواهید گرفت. 

  1. مهارت های عملی جدیدی به دست آورید

با داشتن تخصص مفیدی که می‌تواند در جایی که می‌خواهید کار کنید، خود را از سایر معلمان انگلیسی متمایز کنید. شاگردان شما می توانند همزمان با نمایش یا موسیقی انگلیسی یاد بگیرند.

  1. برای آموزش در سطح مناسب مجهز شوید

سخنرانی و اجرای سمینارها و آموزش ها در دانشگاه با آموزش به کودکان بسیار متفاوت است و به مجموعه ای کاملاً متفاوت از مهارت ها نیاز دارد. شما ممکن است مجبور به ارائه سخنرانی و ارائه، ایجاد اسناد آکادمیک و درک نحوه نوشتن مقاله برای انتشار باشید، برای کمک به انگلیسی زبانان غیر بومی که به زبان انگلیسی تدریس می کنند برای انجام همه اینها طراحی شده است.

 همچنین دانش و مهارت هایی را به دست خواهید آورد که می توانید با دانش آموزان و همکاران به اشتراک بگذارید و از آنها برای ادامه کار خود استفاده کنید. 

لازم است بدانید که یک معلم خوب انگلیسی، باید آشنایی کافی نسبت به  کتاب های آموزش زبان انگلیسی (کتاب American English File) داشته باشد. در ادامه پس از پرداختن به این مهارت ها بهترین کتاب های اموزش زبان انگلیسی در سطوح مختلف را معرفی می‌کنیم.

بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

برای اینکه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان جذاب باشد، در سالهای اخیر، کتاب آموزش انگلیسی برای کودکان با این خوصیات بیشتر به چشم می خورد که تعدادی از علاوه  باشد.

  • Family and Friends

مجموعه فمیلی اند فرندز یک دوره آموزشی کامل برای یادگیری زبان انگلیسی و مناسب کودکان در سنین ۸ تا ۱۲ سال است. این مجموعه شامل ۶ سطح است که توسط انتشارات آکسفورد طراحی، تدوین و منتشر شده است. مجموعه فمیلی اند فرندز دارای سطوح ابتدایی یا Starter و سطوح ۱ تا ۶ است. رنگ کتاب استارتر صورتی، سطح ۱ آبی، سطح ۲ قرمز، سطح ۳ سبز، سطح ۴ زرد، سطح ۵ بنفش و سطح ۶ نیز آبی کم‌رنگ است.

  • First Friends

کتاب فرست فرندز که به آموزش زبان از طریق گسترش مهارت‌های ارتباطی، بازی کردن و فعالیت‌های خلاقانه پرداخته، از شخصیت‌های کارتونی و تخیلی جذاب به همراه عروسک‌های بامزه گوناگون بهره گرفته و همین نکات مهم، سبب گشته علاقه و اشتیاق یادگیری زبان انگلیسی در کودکان افزایش چشمگیری یابد.

  • HIP HIP HOORAY

کتاب Hip Hip Hooray  یکی از بهترین کتابهای براى آموزش زبان انگلیسى در قالب تصاویر، داستان، شعر، ترانه، بازى و سرگرمى می باشد که برای کودکان و نوجوانان سنین ٨تا١٥ سال طراحى شده است که در اکثر کلاس هاى آموزش زبان انگلیسى سرتاسر دنیا برای کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار مى گیرد

  • SUPER MINDS

کتاب سوپرمایندز از ٩ فصل ٩ صفحه اى تشکیل شده که هر فصل در قالب تصاویر رنگى، زیبا و جذاب مطالب آموزشى را به صورت داستان‌هاى جذاب و اجتماعى همراه با شخصیت‌هاى دوست داشتنى به زبان آموز ارائه مى‌کند.

  • PHONICS FOR KIDS

مجموعه شش گانه Phonics for kids یکی از بهترین منابعی است که برای آموزش حروف الفبا و تلفظ صحیح به کودکان و خردسالان نگاشته شده و توسط انتشارات نام‌آشنای لانگمن Longman انتشار یافته است. سومین سطح این کتاب که سطح متوسط این مجموعه محسوب می‌شود، از سیزده درس تشکیل شده و حروف A تا M را پوشش داده است.

 

بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی بزرگسال

  • American English File

کتاب‌های American English File  در 6 سطح (starter, 1, 2, 3, 4, 5) ارائه شده است. این شش سطح  از سطح بسیار مبتدی تا پیشرفته آموزش را پوشش می دهد.

هدف اصلی کتابAmerican English File   تقویت مکالمه با تمرکز بر گسترش دایره واژگانی و تقویت‌هارت‌های  Listening و Pronunciation تالیف شده است. در پایان این کتاب خلاصه‌ای از تمام مطالب آموزش داده شده ارائه شده و تمرین‌هایی که در پایان دروس وجود دارند فراگیرندگان زبان را برای استفاده از زبان انگلیسی در مکالمات روزمره آماده می‌کنند. استفاده از تصاویر فراوان مرتبط با درس به یادگیری سهولت می‌بخشد و آن را از حالت کسالت‌بار بودن خارج می‌کند.

  • TouchStone

مجموعه کتاب  TouchStone، یک از بهترین مجموعه آموزشی زبان انگلیسی برای جوانان و بزرگسالان است که پس از تحقیقات دانشگاه کمبریج به چاپ رسیده است. تاچستون (TouchStone) یک مجموعه کاملا نوآورانه است که با سبک تدریسی مختص خود نه تنها مانع از خسته شدن زبان‌آموز نسبت به یادگیری زبان می‌شود حتی کاملا او را به سمت این کتاب جذب می‌کند.

  • Top Notch

یکی از کتاب‌هایی که با هدف بهبود و تقویت مکالمه برای جوانان و بزرگسالان انتشار یافته، مجموعه شش‌گانه Top Notch می‌باشد که توسط انتشارات Pearson انتشار یافته و از سطوح مقدماتی تا سطوح پیشرفته را پوشش داده است. این مجموعه برای سال‌های متمادی در آموزشگاه‌های زبان مورد استفاده قرار گرفته و با توجه به طرفدارانی که پیدا کرده همواره تجدید چاپ شده و ویرایش سوم آن در مدت زمانی کوتاه، توانسته به موفقیت بی‌نظیری دست یابد.

  • Four Corners

مجموعه کتاب های Four Corners، یکی از برترین مجموعه‌ها در میان کتاب های آموزش زبان انگلیسی هستند. این مجموعه کتاب‌ها که توسط انتشارات کمبریج تألیف و به چاپ رسیده، زبان انگلیسی آمریکایی را آموزش می‌دهند. در این مطلب به بررسی لیست کتاب فور کرنرز، ویژگی‌ها، روش آموزش و نقاط قوت و ضعف و… پرداخته شده است. اگر قصد خرید کتاب Four Corners را دارید، این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد. با ما همراه باشید.

خرید اینترنتی کتاب زبان انگلیسی با تخفیف از کتابانه

برای خرید انواع کتاب های آموزش زبان با تخفیف به فروشگاه اینترنتی کتابانه مراجعه کنید و در میان کتابهای متنوع این فروشگاه با بررسی قیمت محصولات مورد نظر خود اقدام به خرید کتاب آموزش زبان انگلیسی کنید.

در کتابانه علاوه بر کتابهای آموزش زبان، کتابهای کودک و نوجوان، بزرگسال، کمک درسی، کنکوری و دانشگاه در دسترس شنا هستند.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied