شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

معرفی بهترین شرکت های ارسال بار به باکو

ارسال بین المللی بار در دنیایی که ارتباطات و تعامل حرف اول را می زند، به یک ضرورت در زندگی روزمره بسیاری از مشاغل بدل شده است. مخصوصا افرادی که در کار خرید و فروش با تولید کنندگان یا فروشندگان خارجی هستند و هر روز با این موضوع مواجه می شوند. ارسال بار به باکو در این بین در سال های اخیر رونق ویژه ای پیدا کرده و بارهای زیادی همه روزه از ایران به مقصد باکو ارسال می شود.

معرفی بهترین شرکت های ارسال بار به باکو

 اگر به تازگی قصد دارید باری را به باکو ارسال کنید و می خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

ارسال بار به باکو

باکو پایتخت جمهوری آذربایجان است و در نزدیکی مرزهای شمال غرب کشور واقع شده است. همسایگی و همجواری دو ملت اشتراکات بسیاری از نظر فرهنگی به ارمغان آورده و موجبات همکاری های بسیاری را در زمینه های مختلف اقتصادی، تجاری و... فراهم کرده است. ارسال بار بین این دو کشور همه روزه در مقیاس بسیار وسیعی انجام می گیرد و این خود مهر تاییدی بر روابط حسنه این دو کشور از نظر تجاری است.

مهم ترین مقصد این بارها باکو است که در مرکز جمهوری آذربایجان واقع است. این پروسه می تواند از طرق مختلفی انجام گیرد و از بین آنها می توان به راه های هوایی و زمینی اشاره کرد. با توجه به اینکه هزینه حمل بار و نیز زمان رسیدن بار به مقصد چقدر برای شما مهم باشد، روش حمل بار به باکو انتخاب می شود. مسلما حمل از طریق هواپیما سریع تر است اما هزینه ی بیشتری به خود اختصاص می دهد. از آنجا که مسافت بین ایران و باکو مسافت نزدیکی است، بسیاری از شرکت های حمل بار این کار را از طریق زمینی انجام می دهند.

شرکت های حمل بار داخلی در زمینه ارسال بار به باکو

شرکت های زیادی در ایران و در شهرهای مختلف در زمینه ارسال بار به باکو فعالیت می کنند و به نوعی با هم رقابت دارند. ما در اینجا به چند مورد از بهترین این شرکت ها اشاره می کنیم.

 

f28f2a9d-eb0e-4b15-a7e8-aa435e178e58

حمل بار بین المللی به شیوه زمینی

ایزی فریت

یک شرکت حمل بار بین المللی است که در هر چهار زمینه حمل دریایی، هوایی، ریلی و جاده ای فعالیت می کند و یکی از زمینه های کاری اش متمرکز بر روی حمل بار به باکو است. اما به صورت تخصصی بر روی این زمینه متمرکز نیست و از این رو گاها ممکن است با یک سری نوسانات در قیمت ارسال بار به باکو مواجه باشد. اما تیم مجرب فنی در پشتیبانی حمل از طریق سایت، پلتفرم مناسبی را برای حمل بار بین المللی فراهم آورده است. این شرکت در تهران واقع است.

آنی بار

آنی بار یک شرکت حمل بار زمینی در زمینه برخی از کشورهای اروپایی و کشورهای همسایه است که خدمات ارسال بار زمینی را ارائه می دهد و در زمینه ارسال بار به باکو هم کار می کند. اما متمرکز بر این زمینه نیست و بنابراین اطلاعاتی که ارائه می دهد ممکن است کلی تر باشد. دفتر مرکزی این شرکت نیز در تهران واقع است.

الو بار

این شرکت نیز یک شرکت حمل بار بین المللی است که در زمینه اروپا و کشورهای همسایه فعالیت می کند و به هر چهار روش زمینی، هوایی، دریایی و ریلی خدمات ارائه می دهد. این شرکت نیز در تهران واقع است و بارهای باکو را از تهران ارسال می کند.

گونش کارگو

شرکت گونش کارگو یک تیم حمل بار متخصص در زمینه ارسال بار به باکو در تبریز است که بارهای شما عزیزان را از راه زمینی و جاده ای به باکو ارسال می کند.

22a65f73-6d74-4bb8-9d50-181c5723c7b8

 

ارسال بار گونش کارگو با به روزترین ماشین آلات

دقت کنید که کار کردن با گونش کارگو سه مزیت ویژه برای مشتریان حمل بار به باکو دارد:

  1. قیمت مقرون به صرفه تر:

متمرکز بودن بر زمینه ارسال بار به باکو باعث می شود که خدمات بصورت تخصصی تر و با کیفیت بیشتری انجام گرفته و هزینه حمل بار هم از سایرین بسیار مقرون به صرفه تر باشد. چرا که شرکت ماشین ها را کلا برای رفت و آمد در مسیری واحد اجاره می کند و این هزینه باربری را تا حد زیادی کاهش می دهد!

از طرفی مسلما در این زمینه تجربه کاری بیشتری داشته و بهتر می تواند مشتریان را در زمینه هایی همچون ترخیص کالا از گمرک باکو، تنظیم و صدور بارنامه بین المللی و... راهنمایی کند و با پیشگیری از پیش آمدن بسیاری از مشکلات رایج، هزینه و مدت زمان حمل بار را به حداقل می رساند. دقت کنید که گونش کارگو علاوه بر ارسال عمده بار، ارسال خرده بار به باکو را هم انجام می دهد و این برای مشتریانی مناسب است که بار آنها حجم و وزن کافی برای پر کردن یک کامیونت را ندارد و در نتیجه به همراه چند خرده بار دیگر، بار آنها ارسال شده و هزینه حمل بار به باکو بین آنها تقسیم می شود.

ارسال بار مستقیما از تبریز:

ار آنجایی که گونش کارگو در تبریز واقع است، بارها را مستقیما از تبریز به باکو ارسال می کند و این باعث می شود که هزینه حمل تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند! علت این است که مسافت تبریز تا باکو کمتر از تهران تا باکو است و این هزینه ها را کاهش می دهد. التبه توجه داشته باشید که گونش کارگو در تهران و آستارا هم انبار دارد و می تواند بار مشتریان را در این شهرها تحویل بگیرد. اما دفتر مرکزی در تبریز واقع است و اگر از تبریز مستقیما ارسال شود، برای مشتری بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود!

 

56e1e231-27ab-471e-826d-c71868b5526b

ارائه کلیه خدمات حمل بار با مقرون به صرفه ترین قیمت

  1. تخصص و تمرکز بالا بر روی فیلد ارسال بار به باکو:

مشتریان این را به تجربه دریافته اند که هر چه تخصص در هر زمینه ای بالاتر باشد و تجربه کاری بیشتری در آن زمینه وجود داشته باشد، مسلما موفقیت بیشتری به ارمغان خواهد آمد و در نتیجه رضایت مشتری نیز ارتقا خواهد یافت. گونش کارگو جهت رسیدن به این مهم در زمینه کاری خود بر روی فیلد کوچک تری متمرکز شده است تا میزان رضایت مشتریان خود را نسبت به خدماتی که ارائه می دهد، بالاتر ببرد و از این طریق کسب و کار خود را رونق بیشتری ببخشد.

استعلام قیمت ارسال بار به باکو از گونش کارگو

جهت استعلام هزینه ارسال بار به باکو کافی است تلفن خود را برداشته و با گونش کارگو تماس بگیرید! خواهید دید که استثسنایی ترین قیمت ممکن برای ارسال بار به باکو به شما پیشنهاد خواهد شد! به دلایلی که در بالا ذکر شد، شما با گونش کارگو می توانید هم زمان حمل را به حداقل برسانید و هم با قیمت مقرون به صرفه تری به هدف مورد نظر خود برسید.

اگر قصد ارسال بار به باکو را دارید حتما با شماره تلفن های ذیل تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی گونش کارگو شما را در این خصوص راهنمایی کند:

مدیریت:    09143016553                         دفتر شرکت:        04132879716

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied