شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

خرید آسان کتاب زبان اصلی در فایلسو (الکترونیکی - چاپی)

سایت آمازون از معتبر‌ترین و پر فروش‌ترین سایت‌ها در جهان است که شروع فعالیت آن به سال ۱۹۹۴ بر می‌گردد، آمازون سایتی فروشگاهی است که به صورت بین‌المللی عمل می‌کند و افراد از سراسر جهان می‌توانند اقدام به خرید محصولات این سایت نمایند.

خرید آسان کتاب زبان اصلی در فایلسو (الکترونیکی - چاپی)

از محصولات آمازون، می‌توان کتاب‌های الکترونیکی را نام برد، با توجه به این که متداول‌ترین کتاب‌ها برای دانشجویان و اساتید زبان، کتاب زبان اصلی است و بسیاری از اساتید دانشگاه در ایران این کتاب‌ها را به عنوان منابع درسی معرفی می‌کنند شما برای خرید کتاب زبان اصلی دو راه پیش رو دارید:

 

 

مشکلات رایج خرید کتاب خارجی

با اینکه خرید کتاب از آمازون در سایر کشور‌ها به سادگی انجام می‌شود اما در ایران این موضوع کمی متفاوت است، شما زمانی که در ایران هستید و می‌خواهید کتابی را از سایت آمازون خریداری و دانلود کنید باید پرداخت ارزی انجام دهید و برای این کار شما به کردیت کارت یا کیف پول پی بال نیاز خواهید داشت.

در ضمن شما برای خرید مستقیم کتاب زبان اصلی از آمازون به مستر کارت یا ویزا کارت نیاز دارید که برای داشتن آن‌ها باز هم به افتتاح یک حساب ارزی نیاز خواهید داشت که با این روش، خرید کتاب خارجی برای برخی وقت گیر و برای برخی دیگر غیر ممکن است.

خرید کتاب زبان اصلی از سایت فایلسو

با توجه به مشکلات خرید از آمازون که در ایران وجود دارد سایت فایلسو این امکان را برای شما فراهم آورده است که به راحتی به کتاب زبان اصلی مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

شما با استفاده از سایت فایلسو علاوه بر دانلود کتاب ‌های زبان اصلی با توجه به امکاناتی که این سایت دارد که شامل چاپ با کیفیت کتب زبان اصلی خارجی و کتاب‌های اورجینال و هارد کپی کتاب زبان اصلی است می‌توانید نسخه چاپی و هارد کپی این کتاب‌ها را هم خریداری کنید.

12

 

بعضی از افراد چاپ کتاب خارجی را بیش از نسخه الکترونیکی آن می‌پسندند به همین علت این سایت اقدام به چاپ این کتاب‌ها نموده است. در ضمن بهترین نوع چاپ کتاب زبان اصلی در ایران، چاپ افست کتاب است که تمامی کتب ارائه شده توسط این سایت با همین روش چاپ شده‌اند.

در صورتی که کتاب مورد نظر شما در سایت وجود نداشت می‌توانید نام یا ‌شناسه ISBN  کتاب را در سایت فایلسو جست و جو کرده و اقدام به خرید نمائید تا همکاران ما با سرعت آن را برای شما تهیه و ارسال کنند و خاطره‌ای خوش از خرید از فایلسو برای شما بسازند. مزیت دیگر خرید از فایلسو این است که خرید کتاب‌های زبان اصلی در این سایت به نسبت آمازون بسیار ارزان‌تر است.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied