شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

وسایلی که نباید در تزئین جشن تولد فراموش شود!

گرفتن تولد برای هر کدام از اعضای خانواده در هر رده سنی می‌تواند جذاب باشد. شادی در برگزاری تولد، گرفتن هدیه یا خریدن هدیه برای دیگران به‌عنوان بهترین قسمت تولد است.

وسایلی که نباید در تزئین جشن تولد فراموش شود!

مهم‌ترین دلیل برای جشن تولد گرفتن یاد بود تولد و جمع شدن اعضای خانواده در کنار یکدیگر است. همچنین برگزاری یک جشن تولد منظم در مکانی تمیز و بدون شلوغی، دومین عاملی است که در یک تولد اهمیت زیادی دارد. برای تزئین تولد در محلی که جشن برگزار می‌شود، می‌توانید از بادکنک‌های هلیومی همراه با شمع‌هایی با رنگ‌های مختلف استفاده کنید و با به کار بردن تزئینات مختلف جلوه منحصر به فردی به جشن بدهید تا مورد توجه قرار بگیرد.

تزئین تولد باید بسیار خلاقانه و با ایده جدید انجام شود. وسایلی که انتخاب می‌شوند باید بسیار ظریف و زیبا باشند. به همین دلیل بهتر است وسایل تزئین تولد توسط افرادی نصب و اجرا شوند که مهارت کافی در این زمینه داشته باشند. برای خرید لوازم تولد در انواع مختلف می‌توانید به سایت قناد برتر مراجعه نمایید و تمام وسایلی که برای تولد نیاز دارید را تهیه کنید.

 

تزئین بادکنک

مهم‌ترین وسیله‌ای که شما برای تزئین تولد به آن نیاز دارید بادکنک است.بادکنک محدودیتی از نظر سن ندارد و همه افراد می‌توانند از بادکنک برای تزیین استفاده می‌کنند. انتخاب رنگ بادکنک‌ها و چگونگی قرار دادن آن‌ها بستگی به تم تولد و طراح دارد که ایده و خلاقیتی برای این جشن‌ها دارد. برای نمونه می‌توان به تم‌های کودکانه اشاره کرد که اگر تم پلنگ صورتی را انتخاب کرده‌اید باید از بادکنک‌ها یا وسایل صورتی و سفید برای تزئین تولد استفاده نمایید. علاوه بر استفاده از بادکنک‌ها قرار دادن برچسب‌ها بر روی دیوار یا بادکنک نیز می‌تواند یک جلوه زیبایی به تم تولد بدهد.

e19c84df-327e-47ad-84d9-e5b3dea5d362

 

بادکنک‌های هلیومی و معمولی

بادکنک‌ها در انواع و رنگ‌های مختلف قابل تهیه و استفاده در تولد هستند. شما می‌توانید علاوه بر خرید بادکنک‌های معمولی از بادکنک‌های هلیومی نیز استفاده کنید و تم تولد خود را بر اساس رنگ بادکنک‌ها و جنسیت انتخاب کنید. بادکنک‌های پولکی، بادکنک‌های آویزی، بادکنک اعداد، بادکنکی که بر اساس حروف تولید می‌شوند و بادکنک‌هایی که بر اساس تم‌های مختلف تولید و در مغازه‌ها وجود دارند نمونه‌هایی از انواع بادکنک‌های مختص به تولد هستند.

بادکنک اعداد برای نشان دادن سن افراد خریداری می‌شود که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. بادکنکی که به‌عنوان سن و به شکل سن افراد هستند بهتر است در کنار تم تولد، روی دیوار و یا روی میز تولد قرار بگیرد. بهتر است توجه داشته باشید که اگر از تم مخصوصی مثل تم عروسکی یا تم‌های مخصوصی استفاده می‌کنید برای جلوه بیشتر در فضا و محیط تولد می‌توانید از بادکنک‌هایی با رنگ‌های خاص استفاده نمایید.

38db28e2-2920-4c59-add7-af82aac2c9ab

 

استفاده از پرچم‌های کاغذی

با استفاده از کاغذ رنگی‌های مثلثی شکل برای تولد که در اصطلاح به آن‌ها پرچم نیز گفته می‌شود می‌توانیم تزئینات یک تولد زیبا را انجام دهیم. با استفاده از کاغذهای رنگی مثلثی با ایده‌های خلاقانه برای تزئین می‌توانیم سقف خانه را تزئین کنیم یا با استفاده از کاغذهای زرق‌وبرق دار جلوه خاصی به تم تولد بدهیم. اگر طرح یا تم خاصی را در ذهن خود دارید می‌توانید به‌ جای استفاده از کاغذهای پرچمی از کاغذ رنگی یا کاغذهای زر دار استفاده کنید و سپس طرح مورد نظر خود را روی این نوع کاغذها بکشید و بعد از آن به‌صورت مثلث قیچی کنید و با استفاده از ربان آن‌ها را به سقف فضای تولد بچسبانید.

استفاده از کاغذهای رنگی پرچم نیز در تم تولد استفاده می‌شود و اگر شما هم دوست دارید تولد شما جلوه خاص خود را داشته باشد و زیباتر نمایش داده شود بهتر است از ربان‌های رنگی در تم تولد و در سقف برای تزئین جشن تولد استفاده نمایید. این نوع ربان تا در تمام ‌رنگ‌ها تولید می‌شوند و در فروشگاه اینترنتی قناد برتر نیز قابل خریداری هستند.

 

استفاده از برچسب‌های دیواری

برای زیباتر کردن محل و فضای تولد می توانید از دیوار کوب‌ها و برچسب‌های دیواری استفاده کنید که انواع کاغذ دیواری رنگی مخصوص تولد بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند و زیبا به نظر می رسند. این دیوار کوب‌های یونولیتی در رنگ‌ها و طرح های مختلف قابل خریداری هستند و نسبت به فضای تولد و آنچه که برای تزئین تولد و دیوارها نیاز دارید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

c2423d48-e591-4501-9692-e35b0e8ee55b

 

کلاه تولد زیبا و مناسب

یکی از ابزارها و وسایلی که در تولد نباید فراموش شود و می‌تواند به‌عنوان تزئینات تولد استفاده شود کلاه تولد می‌باشد. بهتر است بدانید این کلاه‌ها معمولاً به شکل قیفی برای تمامی کودکان در تولد تهیه می‌شوند و برای بزرگسالان نیز به شکل‌های مختلف قابل تهیه و خریداری است. شما می‌توانید بعد از اینکه تم تولد خود را انتخاب کردید کلاه‌های تولد خود را نیز بر اساس همین تم انتخاب نمایید تا جلوه بهتری در تولد داشته باشد. توجه کنید که برای همه افرادی که در تولد شرکت می‌کنند باید کلاه تولد تهیه نمایید تا همگی به یک ‌شکل باشند و تم تولد بهتر جلوه نماید.

 

ریسه های چراغدار برای تزئین تولد

بهترین راه برای یک تزئین مدرن استفاده از ریسه‌های رنگی با لامپ‌های ال ای دی است که بتوانید یک جشن تولد زیبا و به یاد ماندنی داشته باشید. قبل از استفاده از ریسه‌های رنگی بهتر است تم تولد خود را انتخاب نمایید و سپس با توجه به تم تولد از ریسه‌های رنگی استفاده نمایید. علاوه بر استفاده از ریسه‌های رنگی می‌توانید از  تیشرت‌های رنگی یک دست با عنوان بلک لایت استفاده کنید که به تزئین تولد هم رنگ با تیشرت‌ها کمک زیادی خواهد کرد. برای انجام این کار می‌توانید تیشرت‌هایی را برای مهمان‌ها همرنگ تم تولد سفارش دهید.

فروشگاه قناد برتر ارائه دهنده انواع لوازم قنادی و لوازم تولد میباشد که شما میتوانید با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب محصولات مورد نظر خود را به صورت تک و عمده سفارش دهید.برای سفارش و اطلاع از قیمت ها میتوانید به سایت قناد برتر مراجعه کرده و همچنین با شماره 56539942-021 تماس حاصل فرمایید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied