شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی//

مهمترین علت دریافت خدمات ماساژ در منزل چیست؟

دریافت خدمات ماساژ در منزل بهترین راهکار برای افرادی است که تمایل ندارند در ترافیک سنگین شهرهای بزرگ عبور و مرور کرده و این خدمات را دریافت کنند.

	
مهمترین علت دریافت خدمات ماساژ در منزل چیست؟

آیا تاکنون از خودتان پرسیده اید که چرا دریافت خدمات ماساژ در منزل اهمیت دارد؟ آیا دریافت چنین خدماتی می توانند برای انسان مزایای خاصی به همراه داشته باشند؟ به طور کلی ماساژ درمانی چیست و برای کدام قسمت های بدن مطلوب است؟ 

دریافت خدمات ماساژ در منزل و محیط مسکونی بدون آنکه نیاز به خروج از منزل باشد، یک امتیاز عالی برای تمام انسان ها به شمار می رود. هر روز بیشتر شاهد افرادی در جامعه هستیم که درگیر مشکلات و بیماری های عضلانی می شوند. این مشکلات در شهرهای بزرگ بیشتر به دلیل ترافیک و انواع آلودگی ها است. این مشکلات در بیشتر مواقع زندگی انسان ها را نیز مختل نموده و آسایش را از بیشتر آنها ربوده است. 

به صراحت می توانیم بگوییم دریافت خدمات ماساژ در منزل، برای این دسته از افراد بهترین راهکار است. انسان هایی که با خروج از منزل و در معرض آلودگی و ترافیک قرار می گیرند و دچار مشکلات زیادی می شوند، می توانند ماساژور را به خانه دعوت کنند. ماساژ درمانی از قدیمی ترین و کهن ترین روش های درمانی است که در تاریخ ایران از این حرفه با نام دلاکی یاد می شود. 

البته باید بگوییم ماساژ درمانی تنها در ایران مورد استفاده قرار نمی گرفته است. بلکه یونانیان، چینی ها، مصریان و حتی هندی ها نیز به خواص این روش درمانی اعتقاد بسیار زیادی دارند. از این رو در این کشورها نیز ماساژ درمانی همچنان مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد دارد.

آیا می دانید ماساژ درمانی چه فرایندی دارد؟

ماساژ درمانی و ماساژ اعضای بدن، فرایندی است که تاندون ها، عضلات و رباط ها را درگیر می کند. در این روش با ورز دادن ماهیچه ها و دیگر بافت های نرم بدن، می توان عضلات یا بافت ها را به گونه ای حرکت داد که سلامتی و تندرستی را در بدن انسان بهبود بخشد. آنچه تاثیر ماساژ درمانی را بر روی بافت ها و ماهیچه های بدن افزایش می دهد، استفاده فشار دست است. 

در اصل ماساژورها برای ماساژ در منزل، تنها از فشار دستان خود استفاده می کنند. آنها با لمس محل مورد نظر برای ماساژ از طریق دست ها، مشت ها و نوک انگشتان، فرایند ماساژ را انجام می دهند. همچنین باید بیان کنیم که ماساژ هم به صورت سبک و هم به صورت عمیق انجام می شود. در ماساژ سبک، تنها بافت های بیرونی، سطح بدن و پوست ماساژ داده می شود.

در حالی که در ماساژ عمیق، لایه های زیرین بافت عضلانی را نیز می توان ماساژ داد. بیشتر افرادی به سراغ ماساژ درمانی می روند که درگیر مشکلات بسیار زیادی هستند. مثلا افرادی که به دلیل زندگی در شهر با مشکلاتی همچون کمردردهای مزمن، استرس، دردهای عضلانی، اضطراب، سردرد، میگرن و … می شوند، نیاز به ماساژ درمانی دارند. 

برای این دسته از افراد ماساژ در منزل بهتر از دارو درمانی عمل می کند و مزایای بیشتری را به همراه خواهد داشت. از این رو آنها لازم است بهترین خدمات ماساژ در خانه را دریافت کنند بدون این که نیاز داشته باشند از منزل خارج شده و درگیر مشکلات دیگری شوند. 

ماساژ درمانی

 

1

 

 

ماساژ در منزل چه مزایایی برای بدن در بر دارد؟ 

در حالت کلی باید بگوییم ماساژ درمانی مزایای بسیاری را برای بدن به همراه دارد. اما از میان تمام مزایای آن، مهمترین مزایا را باید چنین دسته بندی کنیم:

  • تسکین دردهای بدن در ناحیه کمر و دیگر دردهای عضلانی و مفاصل
  • بهبود بخشیدن کیفیت خواب
  • کاهش میزان افسردگی و استرس 
  • افزایش هوشیاری ذهن 
  • بهبود بخشیدن به آسیب های ایجاد شده در بافت های نرم بدن
  • افزایش انعطاف پذیری مفاصل حرکتی و حالت تحرک 
  • بهبود رنگ پوست 
  • رسیدن به آرامش ذهن، جسم و روح 
  • بهبود فرایند گردش خون در بدن 
  • کاهش میزان هورمون های استرس زا 
  • کاهش گرفتگی ها و تنش های عضلانی 
  • تحریک سیستم لنفاوی 
  • و موارد دیگر 

به همین دلیل دریافت خدمات ماساژ در منزل بدون تردید می تواند بسیاری از مشکلات و آسیب های بدن را برطرف نماید. زیرا ماساژورها در دوره های مختلف آموزش دیده و به صورت تخصصی می دانند کدام بخش های بدن نیاز به ماساژ بیشتری دارند. سپس بهترین اقدام را انجام داده و بدن را از دردهای مزمن خلاص می کنند. 

سبک های مختلف ماساژ درمانی

 

2

 

 

انواع روش ها و سبک های ماساژ کدامند؟ 

ماساژورها امروزه از سبک ها و روش های مختلفی برای ارائه خدمات ماساژ در منزل استفاده می کنند. هر یک از این روش ها و سبک ها نیاز به ابزارهای خاصی دارند. از جمله سبک های ماساژ درمانی باید به ماساژ سنگ داغ، ماساژ تایلندی، ماساژ سوئدی، ماساژ شیاتسو، ماساژ آروماتراپی، ماساژ رفلکسولوژی، ماساژ بافت عمیق و طب فشاری اشاره کرد. 

اصولا از روش ماساژ سنگ داغ برای کاهش درد و تنش عضلانی استفاده می شود. در این روش از سنگ ها گرم شده در نواحی مختلفی از بدن استفاده می شود، که نیاز به کمی فشار ملایم دست نیز خواهد داشت. در نهایت محل مورد نظر در اثر گرما و فشار سنگ ها، درد خود را کاهش داده و تسکین می بخشد. 

از میان این سبک ها و روش ها، متداول ترین روش ماساژ در منزل، ماساژ سوئدی است. این سبک آرامش بخش بوده و تمامی عضلات بدن را به ملایمت و آرامش می رساند. از این رو افرادی که در طول روز در شهرهای بزرگ درگیر روزمرگی هستند، می توانند با استفاده از این سبک بدن خود را ریلکسیشن نموده و به آرامش برسانند. 

مزایای ماساژ در خانه

 

3

 

بهترین مرکز ارائه خدمات ماساژ در خانه  

تهران ماساژ به عنوان بهترین مرکز ارائه خدمات ماساژ در منزل، خدمات ویژه ای را در اختیار مراجعان خود قرار می دهد. به گونه ای که اگر شخصی توانایی مراجعه به مراکز ماساژ را نداشته باشد، می تواند با برقراری ارتباط با مرکز ماساژ، این خدمات را در منزل دریافت کند. مسلما تعامل مستقیم با ماساژور، این امکان را به شخص می دهد که بهتر خدمات ماساژ را دریافت کند. 

از سوی دیگر مراجعان دیگر نیازی نیست زمان خود را در ترافیک ها سپری کنند، تا به مراکز ماساژ برسند. آنها می توانند به راحتی ماساژور را به خانه دعوت کرده و در آرامش کامل بهترین خدمات را از ایشان دریافت نمایند. این فرایند نه تنها در زمان بلکه در هزینه مراجعان نیز موثر خواهد بود. 

 

*مطلب فوق رپورتاژآگهی بوده و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی بابت انتشار آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied