شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی//

با دستان خالی پولدار شوید و به موفقیت برسید

برای موفقیت نیاز به برنامه ریزی دارید، اگر خواسته‌های خود را به صورت جزئی و دقیق تعریف کنید، آن وقت برنامه ریزی برای آن‌ها نیز آسان‌تر و اصولی‌تر صورت خواهد گرفت.

با دستان خالی پولدار شوید و به موفقیت برسید

تخمه کدو پوست نازک

صادرات تخمه کدو پوست نازک بسته بندی شده به عراق با قیمت بسیار مناسب انجام می شود و هر سال مقادیر زیادی از این محصول استراتژیک به این کشور صادر می شود، نخمه کدو یکی از محصولات کشاورزی کشور است که در مناطق مختلف آب و هوایی کشور کشت و تولید می شود. تخمه کدو در انواع گوناگون تولید می شود و دارای خواص و فواید بیشماری می باشد، این محصول به دو صورت خام و بو داده شده در بازار به فروش می رسد و قیمت تخمه کدو گوشتی شور از قیمت تخمه کدوی خام در بازار بیشتر می باشد.

 

عسل اقاقیا

در زندگی روزمره ما انسانها می دانیم که انواع و اقسام مواد خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام دارای ویژگیهایی هستند و افراد طبق نیاز خود می توانند آنها را تهیه کنند، عسل اقاقیا با خرید و فروش عمده با قیمت ارزان تری عرضه می شود و نمونه بارزی از محصولات است که روز به روز بر تعداد متقاضیان آنها در بازار افزوده می شود.

 

1

 

مانکن اتو خور

برای اینکه دوخت ساده تر شود و طراح بتواند هر زمان که می خواهد تن خور لباس عروس را ببیند از مانکن استفاده می شود، مانکن اتو خور لباس عروس پوشیده و لباس مجلسی زنانه بچه گانه سوزن خور از پرطرفدار ترین مانکنها می باشد، مانکنها در انواع و سایزهای مختلف تولید و به بازار عرضه می گردند، جنس این مانکنها با یکدیگر کاملا متفاوت بوده و همچنین دارای روش تقسیم متفاوت نیز می باشند.

 

2

 

*مطلب فوق رپورتاژآگهی بوده و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی بابت انتشار آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied