شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

ترغیب تامین ‌کنندگان (LP) به ورود به صرافی سوشی سواپ

همان‌طور که در مقاله "نحوه کار صرافی سوشی سواپ" نیز گفته شد، صرافی سوشی سواپ یکی از معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین صرافی‌های غیرمتمرکز خارجی است که می‌توانید از خدمات آن برای خرید و فروش رمز ارزها بدون احراز هویت استفاده کنید.

ترغیب تامین ‌کنندگان (LP) به ورود به صرافی سوشی سواپ

همان‌طور که در مقاله "نحوه کار صرافی سوشی سواپ" نیز گفته شد، صرافی سوشی سواپ یکی از معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین صرافی‌های غیرمتمرکز خارجی است که می‌توانید از خدمات آن برای خرید و فروش رمز ارزها بدون احراز هویت استفاده کنید. اما این صرافی چه مزیت‌هایی دارد و آیا خرید سوشی سواپ به عنوان توکن بومی این شبکه می‌تواند جذابیت بالایی در فرایند سرمایه گذاری ایجاد نماید؟ با توجه به اینکه در شرایط کنونی بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در بازار ارز دیجیتال به دنبال رسیدن به سودهای قابل توجه هستند، به همین دلیل شناخت رمز ارزهای مستعد رشد، می‌تواند یک فرایند بسیار مهم برای آنها باشد. در این بین دقت به رمز ارزهایی مانند ارز Sushi Swap که علاوه بر مزیت‌های بسیار مختلف، حمایت یک صرافی بزرگ و شناخته شده را نیز با خود به همراه دارد، نباید از قلم بیفتد. در این محتوا در کنار بررسی ترغیب تامین کنندگان نقدینگی یا LPها در Sushi Swap سعی داریم تا شرایط توکن این صرافی برای سرمایه گذاری را نیز به شما معرفی کنیم.

 

صرافی سوشی سواپ چیست؟

قبل از اینکه درباره جذابیت‌های موجود در صرافی Sushi Swap به دلیل وجود تامین کنندگان نقدینگی صحبت کنیم، لازم است تا شما را دعوت به شناخت بیشتر خود این صرافی نماییم. این مهم باعث می‌شود تا اگر به دنبال خرید سوشی سواپ و سرمایه گذاری روی توکن بومی این صرافی هستید، با چشم بازتری آن را انتخاب کنید. صرافی‌های غیرمتمرکز نمونه دیگری از صرافی‌ها هستند که امکان خرید ارزهای دیجیتال را به صورت مستقیم برای کاربران فراهم می‌آورند. فرایند خرید در آنها تحت تاثیر وجود تامین کنندگان نقدینگی است و دیگر خبری از بازارهای مختلف در آنها نخواهد بود. به همین دلیل تأثیرپذیری بسیار زیادی از LPها دارند.

در این بین صرافی که نتواند تامین کنندگان نقدینگی قابل توجهی داشته باشد، کیفیت لازم را نیز از دست خواهد داد. هر چند آمارها نشان می‌دهد که صرافی یونی سوآپ نقش اصلی را در میان صرافی‌های غیرمتمرکز دارد، اما با یک بررسی ساده می‌توان به این نتیجه هم رسید که Sushi Swap در حال حاضر حجم‌های معاملاتی بسیاری بالایی داشته و افزایش حجم معاملات آن در سال‌های اخیر حتی می‌تواند منجر به صعود آن به رتبه اول صرافی‌های غیرمتمرکز شود. این صرافی در حوزه دیفای تعریف شده و خدمات مختلف این حوزه مانند Yield Farming را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

جذابیت‌های خرید سوشی سواپ

سوال بعدی اینجاست که خرید Sushi Swap چه جذابیت‌هایی دارد و چرا سرمایه گذاری روی این رمز ارز در حال حاضر طرفداران زیادی پیدا کرده است؟ از یک طرف باید به حمایت همه جانبه خود این صرافی از توکن حاکمیتی خود اشاره کنیم که خیال بسیاری از کاربران را نسبت به آینده آن راحت کرده و به همین دلیل خیلی‌ها اطمینان دارند که این توکن می‌تواند با مقبولیت بالا به حیات خود در بازار ادامه دهد.

از طرف دیگر می‌توانیم به قیمت سوشی سواپ اشاره کنیم. این توکن تحت تاثیر ریزش‌های شدید یک سال گذشته بازار رمز ارزها و در راس آنها بیت کوین با افت زیادی روبرو شده و قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است. مقرون به صرفه بودن قیمت Sushi Swap باعث شده تا خیلی از افرادی که به دنبال سرمایه گذاری‌های بلندمدت در بازار ارز دیجیتال هستند، این توکن را نیز در لیست دارایی‌های خود در این بازار قرار دهند.

ترغیب تامین کنندگان نقدینگی در صرافی سوشی سواپ

تامین کنندگان نقدینگی یا LPها در یک صرافی غیرمتمرکز در واقع کسانی هستند که توکن‌های در دسترس خود را در استخر نقدینگی آن استیک کرده و به صرافی اجازه می‌دهند تا برای معاملات کاربران از این توکن‌ها استفاده نماید. در عوض خود این تامین کنندگان نقدینگی از سهام گذاری خود سود به دست می‌آورند. در این بین صرافی‌هایی که سود بیشتری را برای LPها در نظر گرفته باشند، جذابیت بیشتری پیدا کرده و تجمع سرمایه‌ها به مست آنها به مراتب بیشتر خواهد بود.

دقیقاً یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث شده تا در یکی دو سال گذشته شاهد رشد قابل توجه حجم معاملات در صرافی Sushi Swap باشیم، همین موضوع است. این صرافی حتی با همین روند می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور تبدیل به بهترین صرافی غیرمتمرکز بازار نیز شود. چنین اتفاقی هم می‌تواند مانند یک بمب باعث پامپ شدن قیمت سوشی سواپ شده و ارزش دارایی‌های خریداران خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

 

 

ترغیب تامین ‌کنندگان (LP) به ورود به صرافی سوشی سواپ

 

خرید سوشی سواپ و مزیت‌های آن

خرید سوشی سواپ به عنوان توکن حاکمیتی این صرافی تمام مزیت‌هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم را داراست. اما گذشته از این موضوع مزیت دیگری را نیز می‌توانیم برای خرید Sushi Swap و سرمایه گذاری روی آن معرفی کنیم و آن هم امکان شرکت در فرایند رای‌گیری برای مسائل مختلف در داخل پلتفرم و به دست آوردن سود از این طریق است. شما می‌توانید با خرید سوشی سواپ از یک صرافی داخلی مانند والکس یا صرافی خارجی مانند بایننس، آن را در یک کیف پول مناسب برای توکن‌های ERC20 قرار داده و با شرکت در رای‌گیری‌ها جامعه Sushi Swap سود به دست آورید. دقت کنید که این سود جدای از سود ناشی از افزایش قیمت سوشی سواپ در بازار خواهد بود.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied