شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

چراگاهی در اجاره اقامتگاه و ویلا در کردان ورود حیوان خانگی مجاز نیست؟

اجاره ویلا در کردان در بیشتر مواقع این مهم که شما حیوان خانگی‌تان را با خود همراه داشته باشید از شما می‌گیرد. از همین رو در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم که به دلیل این موضوع بپردازیم. تا شما پیش از سفر برای اجاره اقامتگاه و ویلا در کردان هوشمندانه‌تر تصمیم‌گیری کنید.

چراگاهی در اجاره اقامتگاه و ویلا در کردان ورود حیوان خانگی مجاز نیست؟

چراگاهی در اجاره اقامتگاه و ویلا در کردان ورود حیوان خانگی مجاز نیست؟

 سفر برای کسانی که حیوان خانگی با خود به همراه دارند همیشه چالش‌های را در پی داشته است. در اکثر مواقع افراد ویلا و خانه خود را به این توریست‌ها و گردشگران به جهت داشتن حیوان خانگی اجاره نمی‌دهند و همین امر برای آن‌ها در طول سفر دردسرساز می‌شود. البته برخی هوشمندانه رفتار می‌کنند و پیش از حرکت به‌صورت آنلاین به بررسی اقامتگاه‌های که اجاره ورود حیوانات خانگی را می‌دهند می‌پردازند. بااین‌وجود اجاره ویلا در کردان در بیشتر مواقع این مهم که شما حیوان خانگی‌تان را با خود همراه داشته باشید از شما می‌گیرد. از همین رو در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم که به دلیل این موضوع بپردازیم. تا شما پیش از سفر برای اجاره اقامتگاه و ویلا در کردان هوشمندانه‌تر تصمیم‌گیری کنید.

 چرا ورود حیوان خانگی به ویلا در کردان فراهم نیست؟

 نگهداری از هر حیوانی نیازمند شرایط خاص به‌منظور تهیه غذا، جای خواب و مراقبت‌های امنیتی آن دارد. از همین رو بسیاری از صاحب‌خانه‌ها برای اجاره اقامتگاه و ویلا در کردان که سیر توریست و گردشگر در آنجا زیاد است علاقه‌ای به حضور حیوانات ندارند. دلیل این مهم را در ادامه با شما عزیزان در میان می‌گذاریم.

 نظافت دشوار محیط بعد از تخلیه ویلا

همه شما به‌خوبی می‌دانید که وجود پرز، مو و پر حیوانات خانگی برای بسیاری از افراد حساسیت‌زا است. از همین رو با رفت‌وآمد حیوان به داخل منزل، روی تخت خواب، مبل و فرش سبب می‌شود پرز و آثار وجود هر حیوانی در محیط باقی بماند؛ بنابراین بسیاری از صاحب‌خانه‌ها ناچار به نظافت آن با پرداخت هزینه‌های بالا می‌شوند که قطعاً برای آن مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود. حال اگر ویلایی این مهم را برای شما فراهم سازد قطع به‌یقین تمام این هزینه‌ها را محاسبه خواهد کرد و با هزینه اجاره آن را به شما اطلاع می‌دهد. از همین رو برای اجاره اقامتگاه و ویلا در کردان شما نیاز است هزینه بیشتری را پرداخت کنید. چون نیاز است بعد از تخلیه روند نظافت محیط به‌درستی برای مستأجر بعدی دنبال شود.

 

 عدم برقرار ارتباط حیوانات با غریبه‌ها

برخی حیوانات خانگی به صاحبان خود عادت می‌کنند و وابسته آن‌ها می‌شوند. این حیوانات با افراد دیگر ارتباط خوبی برقرار نمی‌کنند و اگر صاحبشان در دسترس نباشد، آسیب زیادی می‌بینند. از سوی دیگر بروز حس ترس در آن‌ها گاها اگر حیوان خانگی بزرگ باشد حتی سبب می‌شود که به دیگران حمله کند و به افراد بومی و غیربومی آسیب وارد کند. ازآنجایی‌که اکثر ویلاها در مناطقی ساخته‌شده‌اند که افراد محلی هم در آن زندگی می‌کنند. پس برای اجاره اقامتگاه و ویلا در کردان توجه کنید که بسیاری از صاحبان املاک برای حفظ آرامش ساکنین تمایلی به حضور حیوانات خانگی در ملک خود ندارد.

شرایط نگهداری از منظر بهداشتی حیوان

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های که افراد همیشه با آن روبه‌رو هستند. این‌که چگونه به تهیه غذای حیوانات خود بپردازند. تهیه‌کردن غذا در طول سفر از یک‌سو و در دسترس نبودن فروشگاه‌های مخصوص در این راستا سبب می‌شود تا این امر نه‌تنها برای مهمان که حتی برای صاحب‌ملک هم مشکل‌ساز شود. چون برای رفع نیاز توریست و گردشگر مدام باید به دنبال فراهم‌کردن خدمات رفاهی مناسب برای حیوان خانگی او بود. از سوی دیگر چون فضولات حیوانات در محل اقامت این افراد اگر کنترل نشود وجه خوبی را بعد از اقامت به‌جای نمی‌گذارد. این مهم مانع از اجاره‌دادن ملک به این اشخاص می‌شود.

 بیماری‌های واگیردار حیوانات

ازآنجایی‌که صاحب‌ملک ممکن است از کارت سلامت حیوان اطلاع نداشته باشد. یکی دیگر از دلایلی که مانع از اجاره‌دادن ملک به صاحب آن می‌شود. بیماری‌های واگیرداری است که از سوی حیوانات گاها به انسان نیز سرایت می‌کند. به همین دلیل ویلاهای که شرایط اجاره دادن به افرادی که حیوان خانگی با خود به همراه دارند را فراهم می‌کنند. پیش از هر چیزی مدارک بهداشتی مرتبط به واکسیناسیون حیوان را درخواست می‌کنند. اگر حیوان در سلامت کامل باشد و نیاز به داروی خاصی نداشته باشد اجازه ورود او به ملک را می‌دهند. بیماری‌های واگیردار حیوانات به مهمان‌های بعدی، صاحب‌خانه و یا حتی همسایه‌ها نیز ممکن است آسیب جدی در برخی مواقع وارد کند.

 

 آسیب رساندن به وسایل ویلا

یکی دیگر از دلایل مهمی که ممنوعیت ورود حیوانات به داخل ویلا را فراهم می‌کند. بازی کردن کنترل نشده حیوانات است که ممکن است سبب بروز خساراتی برای صاحب‌ملک شود. به‌عنوان‌مثال شکستن شیشه، آینه و یا رفت‌وآمد کردن حیوان روی مبل و تخت خواب و واردشدن ضربه به آن و شکستن وسایل از مهم‌ترین دلایلی است که این ممانعت را در بیشتر ویلاهای اجاره‌ای به دنبال دارد.

 کلام آخر پیرامون اجاره اقامتگاه و ویلا در کردان

 همان ‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای نگهداری از حیوانات باید شرایط و روند متفاوتی دنبال شود. به‌عنوان‌مثال نیاز است شرایط بهداشتی با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی که صاحب حیوان مکلف به رعایت کردن آن است به‌خوبی در نظر گرفته شود. ازآنجایی‌که شاید در طول سفر برخی از افراد این مهم را خیلی جدی نگیرند. بسیاری از ویلاها برای اجاره دادن به کسانی که حیوان خانگی با خود به همراه دارند قوانین سخت گیرانه ای را در نظر دارند و یا به‌طور کل این مهم را انجام نمی‌دهند. به این مورد آسیب‌رسیدن به وسایل منزل، نظافت ویلا بعد از تخلیه، شرایط بهداشتی ویژه، بیماری‌های واگیردار و آسیب رساندن به دیگران شاید از مؤلفه‌های باشد که صاحبان ملک را تشویق به این امر نمی‌کند. امید است موارد عنوان‌شده در راستای آشنایی شما عزیزان با دلایل ممنوعیت اجاره اقامتگاه و ویلا در کردان به کسانی که حیوان خانگی دارند برای شما مفید فایده واقع‌شده باشد.


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و شمانیوز در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی