شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

در ازای اسکن چشم ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید!

دریافت ارز دیجیتال ورلدکوین از طریق اسکن چشمی به این صورت است که دستگاه اسکن از کره چشم افراد عکس گرفته در ازای آن عکس کد مخصوص به فرد را ایجاد می‌کند که افراد از طریق این کد رایگان اقدام کنند. این موضوع ممکن است کمی عجیب به نظر برسد. در این مقاله قصد داریم به بررسی دریافت ورلد کوین و خرید ارز دیجیتال از طریق اسکن کره چشم بپردازیم.

در ازای اسکن چشم ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید!

شاید بتوان پروژه اسکن چشمی و دریافت ورلد کوین رایگان را یکی از پروژه‌ های جنجالی و از اخبار جالب دنیای ارز دیجیتال دانست. سی ان بی سی گزارش می‌کند که سرمایه‌گذار حوزه کارآفرینی با همکاری استارتاپ هوش مصنوعی وارد دنیای رمزارزها شده است. قطعا خیلی از افراد مشتاقند تا ارز دیجیتال رایگان بگیرند. خرید ارز دیجیتال از طریق اسکن چشمی پروژه ‌ای است که در ۴ قاره مختلف در فاز آزمایشی و با حدود ۳۰ دستگاه اسکن عنبیه با نام orb گسترش یافته است.

دریافت ارز دیجیتال ورلدکوین از طریق اسکن چشمی به این صورت است که دستگاه اسکن از کره چشم افراد عکس گرفته در ازای آن عکس کد مخصوص به فرد را ایجاد می‌کند که افراد از طریق این کد رایگان اقدام کنند. این موضوع ممکن است کمی عجیب به نظر برسد. در این مقاله قصد داریم به بررسی دریافت ورلد کوین و خرید ارز دیجیتال از طریق اسکن کره چشم بپردازیم.

آشنایی با پروژه جنجالی و پرسروصدای ورلد کوین

پیش از اینکه درباره چگونگی دریافت ارز دیجیتال ورلدکوین از طریق اسکن چشمی صحبت کنیم، بهتر است با پروژه ورلدکوین بیشتر آشنا شوید. کیف پول ورلدکوین توسط خالق چت جی‌پی‌تی به بازار عرضه شده است. در حال حاضر این کیف پول در بیش از ۸۰ کشور دنیا در دسترس بوده و امکان مدیریت شناسه جهانی کاربران را فراهم می‌کند. هوش مصنوعی با فراهم کردن امکانات مختلف در زمینه‌های گوناگون بسیار خبرساز شده است. دنیای ارز دیجیتال نیز از هوش مصنوعی بی‌بهره نمانده است. پیشرفت‌های هوش مصنوعی باعث شده تا تشخیص ربات‌ ها از انسان بسیار دشوار شود.

این پروژه با ارائه رویکرد جدید یعنی پروژه دریافت درآمد پایه جهانی به شهرت رسید. این پروژه با هدف کسب درآمد همگانی توسط افراد جهان در بین چند قاره توزیع شده است. World app کیف پول ارز دیجیتال ورلد کوین است که بر پایه بلاک چین پالیگان ساخته شده که افراد می‌توانند در هر کجای دنیا آن را دانلود کنند. این اپلیکیشن یک کیف پول برای عصر هوش مصنوعی است و یکی از مهم‌ترین اقدامات شرکت worldcoin محسوب می‌شود.

 

چگونگی دریافت ارز دیجیتال رایگان تنها با اسکن چشم ؟!

برای دریافت ارز دیجیتال ورلدکوین از orb لازم است مراحل طی شود. در مرحله اول لازم است افراد داوطلبانه موافقت خود را در خصوص اسکن چشمی اعلام کنند. پس از اسکن کره‌ چشم، کدی منحصر به فرد تشکیل می‌شود. این کد مخصوص هر فرد بوده و با استفاده از آن می‌توانند برای خرید ارز دیجیتال و دریافت آن اقدام کنند. در این پروژه به منظور حفظ حریم خصوصی اطلاعات اولیه بعد از تخصیص کد حذف شده و تمام اطلاعات تنها به صورت یک کد باقی می‌ماند.

پس از طی کردن این مراحل افراد می‌توانند برای دریافت ارز دیجیتال ورلدکوین به صورت رایگان اقدام کنند. یکی از نگرانی‌هایی که افراد در خصوص خرید ارز دیجیتال و دریافت وردکن رایگان از طریق اسکن چشمی دارند، بحث امنیت و حفظ حریم خصوصی است.

 

دریافت ارز دیجیتال رایگان با اسکن چشم

 

در این خصوص ادعا می‌شود که کد چشمی تنها اطلاعاتی است که ثبت می‌شود و هیچ گونه اطلاعات هویتی دیگری درخواست نمی‌شود. از جمله مزایای این سیستم می‌توان به غیر قابل هک ‌بودن و عدم دسترسی افراد متفرقه به اطلاعات اشاره کرد.

در این پروژه یکی از اهداف و ایده‌های اصلی، دسترسی عموم افراد به رمز ارزهاست که به عنوان ایده‌ای برای درآمد پایه همگانی یا UBI عمل می‌کند. منظور از UBI تامین حداقل هزینه‌های مردم است. پروژه دریافت ارز دیجیتال ورلد کوین به ازای اسکن چشمی را می‌توان یکی از سیاست‌های دولت برای برخورداری افراد جامعه از از حداقل هزینه‌ها دانست.

این ایده با همکاری مشترک آلتمن و برخی از چهره‌های سرشناس در حوزه فناوری توسعه یافته است. این چشم انداز وجود دارد که ورلد کوین به عنوان زیرساختی مهم و اساسی برای کسب درآمد پایه همگانی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

خرید ارز دیجیتال از طریق اسکن کره چشم

ممکن است این سوال برای شما پیش بی‌آید که آیا واقعاً چنین پروژه‌ای می‌تواند آینده‌دار باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که نتیجه‌گیری در خصوص میزان اثرگذاری این پروژه بسیار زود است و ما می‌توانیم خوش‌ بین باشیم که ورلد کوین به زودی کاربران خود را در یک شبکه رمزارزی به یکدیگر متصل کند.

 

دریافت ارز دیجیتال رایگان

 

این پروژه تاکنون حداکثر ۱۰ میلیارد توکن داشته که ۲۰ درصد از آن برای دستگاه orb در نظر گرفته شده است. بقیه توکن‌ها مخصوص کاربران و اپراتورهایی است که به توسعه و پیشرفت این پروژه کمک می‌کند.

افزایش تعداد ثبت نام افراد باعث کاهش تعداد توکن‌ها به مرور زمان می‌شود. از آنجایی که دستگاه orb غیر قابل نفوذ و دستکاری افراد است، می‌تواند زمینه ‌ساز جلوگیری از کلاهبرداری و جعل و دسترسی به اطلاعات افراد باشد. اسکن عنبیه برای تشخیص دقیق کاربران عمل می‌کند. با توجه به ادعاهایی که مطرح شده، در اسکن چشمی تنها از اطلاعات کره چشم استفاده شده و هیچ گونه اطلاعات هویتی دیگری ثبت نمی‌شود.

ارزش ورلد کوین حدود یک میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. این در حالی است که بیت کوین ارزشی حدود ۱.۲ تریلیون دلار در بازار دارد. این پروژه تاکنون تنها در دسترس ۳ درصد از افراد جهان قرار گرفته و لازم است تلاش ‌های بیشتری برای استفاده از آن توسط تمام مردم جهان صورت بگیرد.

منبع: صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو


این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و شمانیوز در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied