شمانیوز
شما نیوز

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

عزم جدی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای حضور قدرتمند در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران

مرحله اجرا و ساخت غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به منظور شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران 1402 به مراحل پایانی رسید.

عزم جدی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای حضور قدرتمند در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران

مرحله اجرا و ساخت غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به منظور شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران  1402 به مراحل پایانی رسید.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان یکی از دست اندرکاران و کنشگران صنعت گردشگری و متولی بخش ویژه ای از فعالیت های اتومبیلرانی در کشور، در این دوره از نمایشگاه گردشگری تهران شرکت دارد.

غرفه کانون با افزایش 80 متری نسبت به سال گذشته، حدود 350 متر مربع مساحت دارد و پاویون ویژه آن نیز با 40 متر مربع به صورت بالکن برای برگزاری جلسات، طراحی شده است.

این غرفه با شماره 16 در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران قرار گرفته و امسال نیز همچون سال های گذشته برنامه های مختلف و متنوعی برای اجرا در آن در نظر گرفته شده است.

نمایش خودروهای تاریخی، اتومبیل های طبیعت گردی، خودروهای آفرود و کمپر، ارائه تخفیفات ویژه به متقاضیان دریافت کارت اشتراک امداد خودرو و اسناد و مدارک بین المللی (گواهی نامه بین المللی رانندگی)، بازدید از مناطق تاریخی و گردشگری ایران با عینک های واقعیت مجازی (VR)، رونمایی از 4 کتابچه راهنمای سفر به کشور های همسایه ایران، از جمله برنامه های غرفه کانون خواهد بود.

برگزاری جلسات تخصصی و نشست با مسئولین نهادهای خصوصی و دولتی و امضای تفاهم نامه ها، همایش نمایندگی های کانون در خارج از کشور (به صورت حضوری و آنلاین)، برگزاری جشن ۸9 سالگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همراه با مراسم آئینی اقوام ایرانی، اجرای برنامه های رادیو کانون، برگزاری مراسم قرعه کشی به صورت روزانه، تجلیل از شرکت کنندگان در نمایشگاه فیتور 2024، از دیگر برنامه های غرفه کانون طی 4 روز برپایی نمایشگاه است.

بر این اساس در حاشیه برگزاری غرفه کانون در سالن 38، روز دوشنبه 23 بهمن 1402 همایش کمپر و کاروان و موتورسیکلت ها، سه شنبه 24 بهمن همایش دوچرخه، موتوسیکلت و رژه ناوگان امدادی کانون، چهارشنبه 25 بهمن آغاز رالی تور و همایش سافاری و پنجشنبه 26 بهمن ماه همایش خودروهای کلاسیک و خودروهای شهری در فضای باز نمایشگاه، برگزار خواهد شد.

بخش های صدور اسناد و مدارک بین المللی، اتومبیلرانی، امداد خودرو و سامانه پیام امداد خودرو، شرکت خدمات مسافرتی ارس و پرتال ویزیت ایران WWW.VISITIRAN.IR، سامانه ملی سفر 09629،  از بخش های حاضر در غرفه کانون هستند.

غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از 23 تا 26 بهمن ماه 1402 از ساعت ۸ تا ۱6:30 پذیرای علاقه مندان به فعالیت های اتومبیلرانی و گردشگری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied