شمانیوز
شما نیوز

در هشت ماه سال 1400 صورت گرفت؛

اعطای بیش از 2600 فقره تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون استان بوشهر

بانک توسعه تعاون استان بوشهر از ابتدای سال 1400 تا پایان آبان ماه بیش از 2600 فقره تسهیلات در بخش های مختلف اقتصادی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است .

اعطای بیش از 2600 فقره تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون استان بوشهر

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون مدیریت شعب استان بوشهر ؛ شعب این بانک در سراسر استان بوشهر در سال 1400 تاکنون جمعا" 1790 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 2600 پرونده به واجدان شرایط پرداخت کرده است .

این گزارش می افزاید ، در بخش صنعت و معدن تسهیلات پرداختی  به فعالان اقتصادی  استان بوشهر بالغ بر به 503  میلیارد ریال در قالب 1090 فقره پرونده تسهیلاتی بوده است.

بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه ای در بخش خدمات و بازرگانی  نیز اقدامات مناسبی انجام داده و میزان تسهیلات  در سرفصل خدمات و بازرگانی  از ابتدای سال تا پایان آبان ماه با تشکیل 1280 پرونده بالغ بر  920 میلیارد ریال پرداخت کرده است . 

بخش مسکن  نیز از تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون بهره مند گردیده و میزان تسهیلات پرداختی به این بخش در مدت مذکور به 132  میلیارد ریال رسیده است.

در هشت ماه سال جاری میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به بخش کشاورزی استان بوشهر نیز به 235  میلیارد ریال رسید. 

بانک توسعه تعاون به عنوان جوانترین بانک دولتی ایران در سال جاری پرداخت 4120 میلیارد ریال تسهیلات را در استان بوشهر هدف گذاری کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied